الهام اخوان و کریم باقری در کنسرت رضا صادقی

الهام اخوان و چهره های مشهور در کنسرت رضا صادقی

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ و ترانه سرای کشورمان که در فیلم سینمایی بی خداحافظی و سریال یاغی، بازی کرده است، در کنسرت اخیرش از چهره های مشهوری دعوت به عمل آورد. در ادامه این بخش از نمناک عکس رضا صادقی سلطان مشکی پوش ها در کنار الهام اخوان، کریم باقری و بهنام بانی را مشاهده می کنید. کنسرت رضا صادقی خواننده آهنگ مشکی رنگ عشقه جزو کنسرت های پر مخاطب و پر طرفدار لیست برنامه های هنری است.

الهام اخوان

نفیسه روشن و الهام اخوان در کنسرت رضا صادقی

الهام اخوان از باخانمان تا سریال مرداب

الهام اخوان بازیگر، کارگردان و منشی صحنه، متولد 9 شهریور ماه 1367 است که در آثاری چون دوزیست، مرداب، باخانمان، آفتاب پرست، دودکش 2 و...ایفای نقش نموده است. الهام اخوان بعد از تجربه سه سریال کمدی باخانمان، دودکش و آفتاب پرست، در سریال مرداب نقش یک خلافکار به نام ویدا را ایفا کرده است، در کنسرت رضا صادقی حضور یافت و عکسی با خواننده محبوب منتشر نمود که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کریم باقری آقای خاص فوتبال ایران

کریم باقری بازیکن سابق ملی پوش و آقای خاص فوتبال ایران نیز در کنسرت خواننده موسیقی پاپ حضور یافت و سوژه عکاسان شد. کریم باقری بازیکن فوتبال متولد 1 اسفند 1352 در تبریز است. 4 برادر و یک خواهر دارد و سالهاست که متاهل بوده و دارای دو پسربه نام های امیر و امید است. او با 50 گل ملی، دومین گلزن برتر تیم ملی ایران است و سابقهٔ بازی در تیم‌های تراکتور سازی تبریز، کشاورز، آرمینیا بیله‌فلد، النصر، چارلتون، السد و پرسپولیس را دارد.

کریم باقری

کریم باقری و بهنام بانی در کنسرت رضا صادقی

کدخبر: 963883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟