فیلم شرط های جالب آزاده زارعی برای خواستگارانش ! / قدبلند ها در اولویت !

ازدواج و ملاک های آزاده زارعی

آزاده زارعی درباره انتخاب مرد دلخواه زندگی اش و ازدواجش گفت: " ازدواج نکردم، اولاً به دلیل سختگیری‌های زیاد در زندگی خودم و دوماً به دلیل اینکه کارم برایم بسیار اهمیت دارد. از کودکی عاشق کارم بودم، و به نظرم ممکن است ازدواج کارم وعشقی که به آن دارم را تحت تاثیر قرار دهد . برایم مهم بود که تا زمانی که به اهدافم نرسیده‌ام، ازدواج نکنم تا مسیر حرفه‌ایم تغییر نکند و من را به بیراهه نکشاند. ناگزیر وقتی سن آدم بالا می‌رود، ترسی به آدم می‌آید که شاید مادر نشود و طعم شیرین خانواده را احساس نکند. این ترس ممکن است ازدواج را جذاب کند.

او در خصوص ملاک های خود برای ازدواج گفت : مردی را دوست دارم که چهره هنری نداشته باشد اما هنرمند را درک کند، در گفت و گوی قبلی خود نیز گفته بود که قد بلند مرد برایش جذاب است و می تواند یکی از ملاک های او باشد ، همچنین به دنبال فردی با ایمان است که بتواند در زندگی به او تکیه کند.

زارعی  در ادامه گفت : دوست دارم اگر سوال کنم، این شخص انسان باشد، مهربان باشد، درک کند که یک زن چه احتیاجاتی دارد، و مهم‌تر از همه، ایمان داشته باشد. ایمان به نظرم بسیار مهم است. ایمان به این معنی که دروغ نگوید، خیانت نکند، مال مردم را نخورد و از ایمان به نظرم حتی مهم‌تر است. این روزها به خودم می‌گویم که حتماً حکمت و قسمت بوده، و اگر یک روز تصمیم به ازدواج بگیرم، حتماً با یک انسان با ایمان، صداقت و اصالت انجام خواهد شد."

خواستگاری طرفداران از آزاده زاری

وی در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا مبنی بر اینکه : "تا حالا شده بین طرفدارات کسی ازت خواستگاری کنه" گفت : این اتفاق افتاده و خواستگاری بسیار جالبی بود.

برنامه‌ای با نام پژمان بازغی برگزار شد و او به عنوان مجری آن حضور داشت. در یک سوال از من خواسته شد که معیارهایی که برای ازدواج در نظر می‌گیرم را بگویم. گفتم مثلاً قد بلند. واقعاً یک روزی عجیبی بعد از آن رقم خورد، پیام‌های مستمر از طرف مردم به دایرکت من می‌آمد و به عنوان مثال مردی میگفت بنده قد ۱۹۰ سانتیمتری دارم. این واقعاً بامزه بود اما همه چیز در حد شوخی بود!"

کدخبر: 962638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟