فیلم عجیب از آوازخوانی نیوشا ضیغمی با آهنگ طلیسچی ! / دختر زیبایش هم خواند !

عکسی از نیوشا ضیغمی بازیگر نقش نرگس در اخراجی ها همراه با دختر زیبایش لنا در کنسرت علیرضا طلیسچی منتشر شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. درادامه جدیدترین عکس نیوشا ضیغمی و دخترش را در کنسرت خواننده معروف می بینید.

علیرضا طلیسچی خواننده سرشناس این روزها در کنسرتش به دعوت از بازیگران سینما و تلویزیون می پردازد، نیوشا ضیغمی بازیگرپرحاشیه سریال در چشم باد یکی از سلبریتی هایی بود که با دعوت علیرضا طلیسچی در کنسرت آقای خواننده همراه با دختر ۵ ساله اش شرکت کرد، شباهت مادر و دختری در این کنسرت سوژه رسانه ها شد.

مختصر بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر، تهیه کننده و مدل متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران است. نیوشا ضیغمی یک دختر به نام لنا دارد که در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به دنیا آمده است. پدر نیوشا مرحوم محسن ضیغمی دبیر بازنشسته و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است که تجربه بازی در فیلم سینمایی چارسو را نیز دارد. روشا ضیغمی تنها خواهر نیوشاست و در فیلم چارسو و سریال ماتادور حضور داشته است.

او در فیلم و سریال هایی چون بی نشان، چشم باد، رالی ایرانی ۲، راستش را بگو، شوریده، پارک وی، اخراجی ها، ایران برگر، هشتگ، خوب بد جلف، زنها فرشته اند و… ایفای نقش نموده است.

کدخبر: 959365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟