جنیفر لوپز در تصاویر خود در ایتالیا بسیار شیک به نظر می رسد

جنیفر لوپز معمولا فرد بزرگی برای تعطیلات است، اما گذراندن چند تابستان گذشته در ایتالیا نظر او را تغییر داده است. لوپز، در مصاحبه ای جدید با Travel Leisure گفت: “وقتی بالاخره برای گذراندن چند تابستان متوالی به جنوب ایتالیا رفتم، واقعاً آن را دوست داشتم.”

لوپز، توضیح داد که زندگی او معمولا همیشه کار بوده است، اما سفر های او به ایتالیا طرز فکر او را تغییر داده است. این خواننده به شوخی گفت: “من می گفتم خدای من، این چیزی است که من در تمام زندگی ام حسرت آن را داشتم.”

چیزی که باعث می شود جنیفر به منطقه اروپا بازگردد، تمایل او به اقیانوس است.

جنیفر لوپز

او ادامه داد صادقانه بگویم، من فقط عاشق بودن روی آب هستم. احساس می کنم آب واقعاً چیزی است که مرا آرام می کند. من در واقع می توانم آرام بنشینم و به اقیانوس و آسمان خیره شوم. من دوست دارم همینجا در ساحل باشم، آنجا زیباست و بیرون غذا بخورم و از هوای تازه لذت ببرم.

لوپز همچنان به اشتراک گذاشت که توانسته است از محیط ایتالیا قدردانی کند زیرا شغل او در درجه اول او را در خانه نگه می دارد. او به Travel Leisure گفت: «فکر می‌ کنم به این دلیل است که من همیشه در استودیو ها و دکورها حضور دارم و جلسات ضبط را در داخل ضبط می‌ کنم، بیرون بودن برای من مانند یک تجمل است.

جنیفر لوپز

افلک و لوپز در ماه عسل خود در آگوست 2022 به ایتالیا سفر کردند و در حال قدم زدن در خیابان های میلان و کومو ایتالیا عکس گرفتند. لوپز و افلک در ژوئیه 2022 در لاس وگاس ازدواج کردند، سپس در 20 اوت 2023 در خانه خود در رایسبورو، جورجیا، جشن عروسی خود را برگزار کردند.

این زوج برای اولین بار در جولای 2002 با هم قرار گرفتند و در سال 2004 از هم جدا شدند. آنها نزدیک به دو دهه بعد در سال 2021 دوباره رابطه خود را احیا کردند.

کدخبر: 956385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟