این مرد خوش تیپ ترین پسر جهان است + عکس ها!

اما پس از یک عمر مطالعه درام و رقص برای رسیدن به رویای ستاره شدنش، او اخیراً در شبکه‌های اجتماعی گفته که به خاطر ایمانش می‌خواهد از حرفه خود کناره‌گیری کند. 

ادواردو، با ادعای پیوستن به یک مدرسه الهیات در نزدیکی شهر فلورانس گفته است: 

در سن ۲۱ سالگی، به خواست خدا در مسیر کشیش شدن هستم. تصمیم گرفته‌ام کار مدلینگ، بازیگری و رقص را کنار بگذارم؛ اما تمام علایقم را رها نخواهم کرد، فقط متفاوت زندگی می‌کنم. 

این ستاره مدلینگ، در گفتگو با فالوورهای خود در شبکه‌های اجتماعی توضیح داده است:

در سن ۲۱ سالگی، پدرم تصمیم گرفت با مادرم ازدواج کند؛ زیرا او باردار شده بود. من نیز در سن ۲۱ سالگی مسیری را طی می‌کنم تا به خواست خدا یک کشیش شوم. در سال‌های گذشته، توانسته‌ام با افرادی آشنا شوم که به من نشان داده‌اند مسیحی بودن واقعاً به چه معناست. سال گذشته اولین قدم را برداشتم.

ادواردو گفت که با دو کشیش زندگی کرده و آن را «بهترین تجربه زندگی خود» خواند. 

پس از زندگی با دو کشیش، طبیعی بود که از اسقف بخواهم تا وارد دوره مقدماتی شوم و اکنون در حال تحصیل الهیات و خدمت به دو کلیسا در فلورانس هستم. 

ادواردو گفته که در حال حاضر شغل مدلینگ و رقص را کنار گذاشته و طرفدار «دنیای جدیدی» بوده که در آن «با افرادی شگفت‌انگیز با قلب‌هایی پاک» آشنا شده است. 

 دخترکش‌ترین پسر ایتالیا

رها نکردن علایقش

البته او گفته که نمی‌خواهد تمام علایقش را رها کند. چراکه آن‌ها شخصیت او را ساخته‌اند؛ اما شرایط متفاوتی را برای زندگی خود انتخاب کرده است. 

ادواردو گفته که علیرغم برخی از واکنش‌های منفی، مسیر جدید خود را ادامه خواهد داد. 

البته بعضی از اطرافیان پشت سر من صحبت می‌کنند. اما کسانی هم هستند که از من حمایت می‌کنند، چه مؤمن و چه غیر مؤمن.

 دخترکش‌ترین پسر ایتالیا

او گفته که اگرچه رها کردن رویای خود و تبدیل شدن به یک کشیش او را «ترسانده»، اما مطمئن بوده که از این تصمیم پشیمان نخواهد شد. «زیرا اکنون می‌توانم فریاد بزنم: من ادواردو هستم، ۲۱ سال دارم و خوشحالم». 

ویدیویی که ادواردو هفته گذشته در اکانت اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، او را در حال عبادت در یک کلیسا نشان می‌دهد. 

او همچنین بیوگرافی پروفایل خود را به «من یک مسیحی هستم» تغییر داده است. 

ادواردو، پس از شرکت در چهلمین دوره مسابقه ملی زیبایی Il Bello d’Italia در Avellino در سال ۲۰۱۹ به عنوان جذاب‌ترین مرد ایتالیا انتخاب شد. 

او در آن زمان گفت که خیلی خوشحال بوده، اما آرزو داشت که بازیگر شود. 

متأسفانه هیچ وقت برای تمام فعالیت‌هایی که دوست دارم انجام دهم، زمان کافی وجود ندارد. 

ادواردو حدود ۷ هزار فالوور در اینستاگرام دارد و به ندرت تصاویری از خود را در حال عکاسی مدلینگ و گذراندن تعطیلات منتشر می‌کند. 

کدخبر: 952946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟