عکس های زیبایی خانم میهماندار 20 کشور ! / زن برزیلی زیباترین انتخاب شد !
مهمانداران خطوط هواپیمایی: مهماندار هواپیما، عضو خدمهٔ هوایی است که توسط خطوط هوایی برای تضمین ایمنی و آسایش مسافران در پروازهای تجاری و نیز جت‌های تشریفاتی ممتاز، به‌کار گرفته می‌شود.

مهماندار هواپیما

از نظر قد و وزن و سن در هر ایرلاین شرایط خاص و قوانین متفاوتی وجود دارد ولی موردی که لازم به ذکر است این است که تقریبا از سن 20 سال شروع می شود تا 35 و از نظر قد 165 تا 170 است و وزن شما از نظر شاخص توده بدنی شما گرفته می شود از نظر سلامت شما یک سری چک پزشکی دارید که باید اون ها توسط پزشک ایرلاین تایید بشود که به اسم MEDICAL میشناسند.

مهمانداران خطوط هواپیمایی

در سال های اخیر هوش مصنوعی نیز دست به کار شده و با خلاقیت توانسته است تصاویر جالب و حیرت انگیزی از شخصیت ها ارائه دهد؛ شخصیت های تاریخی تا سینمایی و … شاید وجه جالب این شخصیت ها خلق شان با توجه به فرهنگ و دیگر شاخصه های موجود یک کشور باشد. در ادامه شما می توانید طراحی تصاویر مهمانداران خطوط هواپیمایی را مشاهده کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

هوش مصنوعی تصاویر مهمانداران خطوط هواپیمایی را با دقت و هنرمندانه نقاشی کرده است و به این ترتیب شما می توانید وارد یک سفر تصویری شوید! مهمانداران با شاخصه ها و ویژگی های فرهنگی هر کشور طراحی شده و شما می توانید با دیدن این تصاویر اطلاعات عمومی خود را نیز افزایش دهید. در ادامه می توانید به مطلب تصاویر جالب از تصاویر مهمانداران خطوط هواپیمایی از سری مطالب فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک بپردازید. بخش اول تصاویر را در اینجا ببینید.

مهماندار هواپیما

مهماندار هواپیما

مهماندار هواپیما

مهمانداران خطوط هواپیمایی

مهمانداران خطوط هواپیمایی

 

مهمانداران خطوط هواپیمایی

 

 

 

 

 

مهمانداران خطوط هواپیمایی

کدخبر: 950695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟