فیلم / خواستگار ایرانی که تانکر فاضلاب را در خانه عروس تخلیه کرد !

 

فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که داستان عجیبی دارد ، یک پسر به خواستگاری دختری می رود اما پدر دختر با تمسخر به شغل او که تخلیه چاه است مخالفت خود را با ازدواج این زن و مرد اعلام می کند. پسر هم برای این که از مرد انتقام بگیرد با کاشین حمل فاضلاب جلوی درب خانه دختر رفته و آب فاضلاب را جلوی در آن ها خالی می کند.

اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است : دوم آبانماه امسال حسب اعلام اهالی محل در خیابان هجرت یزد، راننده تانکر حمل فاضلاب، به دلیل اعتراض احدی از همسایگان مبنی بر عدم ورود و توقف این خودرو در داخل کوچه، آب فاضلاب را در کوچه تخلیه کرده و از محل متواری شده است.

 بلافاصله پس از انتشار این خبر، با توجه به اینکه این رفتار متهم به استناد ماده ۶۸۸ از قانون مجازات اسلامی کتاب پنجم تعزیرات جرم بوده و تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود به دستور محمدابراهیم اقبالی_معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب یزد_ شناسایی متهم توسط مأمورین نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفت.

با همکاری عوامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد و مأمورین نیروی انتظامی متهم شناسایی و به دستور مقام قضایی در مورخ پنجم آبان ماه دستگیر و خودروی وی توقیف شد.

کدخبر: 942263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟