عکس جورجینا در میان پسرهای بد / همه در حیرت نامزد رونالدو !

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز جزو لیست طولانی ستاره‌های مشهوری بودند که در مسابقه بین تایسون فیوری قهرمان بریتانیایی WBO و فرانسیس انگانو  مبارز هنرهای رزمی ترکیبی کامرونی الاصل حضور داشتند.

ستاره پرتغالی دنیای فوتبال که رابطه نزدیکی با هر دو مبارز یعنی فیوری و انگانو داشت همراه با شریک زندگی‌اش جورجینا و پسر بزرگش کریستیانو جونیور در استادیوم محل برگزاری این مسابقه که به نبرد «پسرهای بد» و نبرد «بدترین‌ها» مشهور شده بود حاضر شد.

در این مراسم ستاره‌های سابق دنیای فوتبال همچون لوئیس فیگو، رونالدو نازاریو و ریو فردیناند حضور داشتند. در کنار فوتبالیست‌های نام آشنا، چند سلبریتی عرب همچون نانسی عجرم و حتی بازیگران مشهور سینمای ترکیه و بالیوود با دعوت برگزار کنندگان خودشان را به ریاض، پایتخت عربستان سعودی رسانده بودند.

نکته جالب در حاشیه این مراسم توجه بسیار زیاد به خانواده کریسیتانو رونالدو بود. تقریبا تمام ستاره‌های مشهور حاضر در سالن از این فرصت استفاده کردند تا نه تنها با رونالدو بلکه با نامزد مشهورش یعنی جورجینا رودریگس عکس یادگاری بگیرند! جورجینا تصاویری را از این رویداد بزرگ در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز

کدخبر: 941591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟