این ملکه زیبایی لو رفت که پسر است + عکس باورنکردنی

الینا الییوا یکی از فینالیست های مسابقات ملکه زیبایی قزاقستان اخیرا با افشای آنکه او در واقع یک پسر 22 ساله است همه ی را شوکه کرد.

هدف او از ثبت نام دراین رقابت ها اثبات یک نکته مهم بود.همه چیز از یک جر و بحث بین ایلای دایاگیلو ، مانکن مرد قزاقی با دوستانش بر سر زیبایی زنانه شروع شد.

او به انها اظهار داشت که در گذشته زنان برای خصوصیات دیگری از جمله شخصیت و استعدادهای دیگر ارزش قائل بودند در حالیکه زنان جوان امروزی تنها به دنبال جدید ترین و محبوب ترین سبک ها در دنیای فشن، آرایش و مدل مو هستند و فکر می‌کنند این موارد باعث زیبایی آن ها میشود.

ایلای افزود به لطف تمام لوازم آرایش های موجود، ابزار ویرایش دیجیتالی نظیر فتوشاپ و باورهای کلی نادرست در صنعت زیبایی، حتی یک مرد هم میتواند خودش رابه شکل یک زن زیبا جا بزند.

ولی ظاهراً دوستان دایاگیلو موافق این عقیده نبودند، بنابراین وی تصمیم گرفت برای اثبات این عقیده به دوستانش برای مسابقات ملکه زیبایی قزاقستان ثبت نام کند.

او با کمک گریمور و هراستایلیست، خودرا تبدیل به زن جوانی به نام ارینا کرد.

این مرد جوان از آنجا که از 17 سالگی در صنعت مدلینگ فعالیت می‌کند، به خوبی در مورد جدید ترین سبکهای رایج در فشن و زیبایی اطلاع داشت، بنابراین فقط تغییر شکل او باقی میماند.

942144342-parsnaz-com

ایلای پس از تغییر خود، تصاویری به نام ارینا در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و صبر کرد تا واکنش عموم را مشاهده کند.

در کمال تعجب دوستانش، اریانا دراین مسابقات حتی در گروه فینالیست ها جا گرفت و شانس واقعی داشت تاهمه چیز را برنده شود.

ولی این پسر 22ساله دیگر نقطه نظر خودرا اثبات کرده بود، بنابر این پس از اعلام فینالیست ها، ویدئویی منتشر کرد که نشان می داد این دختر شرکت کننده محبوب، در حقیقت یک مرد است.

کدخبر: 940828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟