زیبایی دیده نشده الناز ملک / عکس جدید خانم بازیگر کولاک کرد!

الناز ملک پور بازیگر متولد ١٩ آذر ۱۳۷۴ میباشد و 28 سال سن دارد و اهل آذربایجان شرقی است.

او با نقش آیسان در سریال سقوط دیده شد و با سریال زخم کاری گام مهمی را در بازیگری برداشت او در سریال زخم کاری نقش سیما را بر عهده داشت الناز ملک فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری در موسسه اندیشه ماهان زیر نظر استاد امیر دژکام آغاز کرد و با نقش آفرینی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ و دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان (همه آثار به کارگردانی امیر دژاکام) توانست وارد عرصه بازیگری شود.

الناز ملک در فصل دوم سریال زخم کاری نقش سیما را بر عهده داشت سریالی که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و بازی چشم نواز بازیگرانی نام آشنا چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الناز ملک، مهران غفوریان، هانیه توسلی، عباس جمشیدی فر و … منتشر شد.

الناز ملک عکس جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرده است.

الناز ملک

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک متولد 1372 و اهل تهران اسـت . قد الناز ملک 174 سانتی متر بوده و جز بازیگران زن چشم رنگی ایرانی اسـت. وی علاوه بر بازیگری نوازنده خوبی هم هست .بازیگری رابا تئاتر آغاز کرده اسـت ودر اکثر نمایش های امیر دژاکام حضور داشته اسـت . الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن اسـت.

الناز ملک در کنار بازیگری در زمینه نوازندگی هم فعالیت دارد. بر اساس خبر های منتشر خانم الناز ملک جزبازیگران سری جدید سریال زخم کاری است. تصاویری جدیدی از این بازیگر زیبا منتشر شده است.

الناز ملک

الناز ملک

کدخبر: 939894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟