زیبایی منحصر به فرد افسانه پاکرو با این سن و سال / آنقدر جوانی عجیب است!

افسانه پاکرو بازیگر خوش چهره  و جوان ایرانی می باشد که البته سنش 40 ساله است اما چهره اش شاید ده سالی کوچکتر نشان می‌دهد و همچنان فیس نچرال در میان بازیگران خانم است که اکثرا هم از آرایش  کمی استفاده می کند.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو مدت هاست که ترکیه مهاجرت کرده و به همین دلیل بی سر و صدا بودنش حتی خیلی ها نمی دانند این هنرمند در ایران حضور ندارد و در ترکیه فعال است. افسانه پاکرو در اینستاگرام نیز بیش از 640 هزار دنبال کننده دارد و به تازگی هم تصویری جدیدی از خود در فضای مجازی منتشر کرد.

بازی افسانه پاکرو در فیلم ترکیه ای!

افسانه پاکرو

البته افسانه پاکرو انگار چند سالی می شود به ترکیه مهاجرت کرده و در فیلمی ترکیه ای هم ایفای نقش داشته ،خانم پاکرو در سال ۹۸ در فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در نقش دلارا محصول مشترک ایران و ترکیه بازی کرد که یوسف چیم از بازیگران این فیلم است.

بیوگرافی

افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز ، بازیگر سینما و تلویزیون است،فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد،خودش را بخاطر خونگرمی اهل آبادان می داند و یک خواهر بنام سعیده و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

شهرت با فیلم تلویزیونی

افسانه پاکرو

یک سال بعد از ورود به عرصه بازیگر در سال ۱۳۸۴ بازی در تلویزیون را با سریال پیدا و پنهان به کارگردانی حجت قاسم ‌زاده اصل شروع کرد،او سپس همین سال با فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده در کنار محمدرضا غفاری به شهرت رسید.

منبع : بدین سان

کدخبر: 939439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟