سلفی صمیمی نرگس محمدی و فریبا نادری

سلفی جدید نرگس محمدی (بازیگر ۳۸ساله)  به همراه فریبا نادری ( بازیگر ۳۹ ساله سینما و تلویزیون) که به تازگی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است.

نرگس محمدی از هنرمندان سرشناس ایرانی است. این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 9 فروردین 1364 در تهران است. نرگس محمدی یک خواهر و یک برادر دوقلو دارد که سارا و محسن نام شان است. تحصیلات نرگس محمدی در رشته پرستاری است اما او به خاطر علاقه وافرش به بازیگری در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با حمایت و استقبال خانواده از هنر، به بازیگری پرداخت. این بازیگر کشورمان متاهل است و با علی اوجی تهییه کننده مشهور ازدواج کرده است.

نرگس محمدی و فریبا نادری

اتفاق باورنکردنی برای نرگس محمدی در چین !

نرگس محمدی جایزه خود در جشنواره جاده ابریشم را به مردم ایران تقدیم کرد.

نرگس محمدی در دهمین دوره جشنواره جاده ابریشم کشور چین موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن در این جشنواره در شهر فوژو شد.نرگس محمدی از هنرمندان سرشناس ایرانی است. این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 9 فروردین 1364 در تهران است. نرگس محمدی یک خواهر و یک برادر دوقلو دارد که سارا و محسن نام شان است. تحصیلات نرگس محمدی در رشته پرستاری است اما او به خاطر علاقه وافرش به بازیگری در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با حمایت و استقبال خانواده از هنر، به بازیگری پرداخت. این بازیگر کشورمان متاهل است.

کدخبر: 939384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟