نظر هوش مصنوعی در مورد تیپ رونالدو اگر در کشور دیگری به دنیا می آمد (فیلم)

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال است که تابستان گذشته به النصر عربستان پیوست. نام رونالدو از رونالد ریگان، یکی از بازیگران مورد علاقه پدرش برگرفته شده است. رونالدو ازطریق پدرش که مدیر تجهیزات یک باشگاه پسرانه بود با فوتبال آشنا شد. سال ها بعد ا یکی از نام آشنا ترین ستاره های فوتبال جهان شد.

رونالدو با یک مدل اسپانیایی به نام جورجیانا رودریگز ازدواج کرده است. این زوج در نوامبر 2016 برای نخستین بار به صورت عمومی با هم دیده شدند.

رونالدو در لحظات آخر فوتبال چه خواهد کرد

کاسترو در حال سپری کردن یکی از بهترین لحظات دوران مربیگری‌اش در نقش سرمربی النصر است و روزهای بسیاری خوبی را روی نیمکت این تیم پشت سر می‌گذارد.

او حالا در کنار کریستیانو رونالدو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ عربستان به حساب می‌آید و روی درخشش این هموطنش برای کسب بهترین نتایج ممکن در النصر حساب ویژه‌ای باز کرده است.

این مربی پرتغالی در گفت‌وگو با مارکا درباره شرایط حضور در فوتبال عربستان اظهار داشت: «من قبلا در قطر هم کار کرده بودم، اما این دو کشور بسیار متفاوت هستند. در عربستان اشتیاق خیلی خیلی زیادی برای فوتبال وجود دارد. همه بسیار هیجان‌زده هستند.

بازیکنان بزرگی به لیگ این کشور آمدند و وقتی کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت به اینجا بیاید همه خوشحال بودند. ما درباره بازیکنی حرف می‌زنیم که بیشترین دنبال کننده را در شبکه‌های اجتماعی دارد و میلیون‌ها نفر هر قدمش را دنبال می‌کنند. این لیگ حالا بازیکنان و مربیان خوبی دارد و همه چیز بسیار جذاب است.»

او درباره انتقادها و مطرح کردن این موضوع که بازیکنان حاضر در این لیگ نباید به تیم‌های ملی دعوت شوند گفت: «اتفاق خوبی که در حال رخ دادن این است که بازیکنان حاضر در این لیگ حالا در تیم ملی هم حضور دارند و عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشته‌اند. این همان عامل خوب و درستی است که اعتبار لیگ فوتبال عربستان را تایید می‌کند.»

کاسترو با اشاره به همکاری با رونالدو اضافه کرد: «او بزرگترین مثال از موفقیت جهانی با تلاش و نظم است. او الگویی برای همه است. آیا فکر می‌کند نیازی هست که من انتظاری از کریستیانو داشته باشم؟ نه. هیچ نیازی نیست. او خودش همه کارها را انجام می‌دهد. همیشه منظم است، همیشه به دنبال پیروزی است و همیشه دوست دارد بدرخشد. ما به دنبال قهرمانی هستیم و این چیزی است که در او هرگز تغییری نمی‌کند.

برای من شرایط روانی بازیکنان بسیار مهم است. شاید بازیکنی در شرایط فیزیکی خوبی باشد اما عامل روانی ممکن است کار را خراب کند. کریستیانو در حال حاضر بسیار خوشحال است و از فوتبالش لذت می‌برد. من قصد دارم کمی از جانب او حرف بزنم و از قبل عذرخواهی می‌کنم.

رونالدو می‌داند که در لحظات آخر فوتبالش است، بنابراین هیچ چیز بهتر از این نیست که از این شرایط لذت ببرد. چون این لحظات هستند که یادشان تا آخر عمر برای شما خواهد ماند. این لحظات بسیار خاص هستند. او الگویی برای همه هم‌تیمی‌هایش است و مربی او بودن برای من باعث افتخار است.»

سرمربی النصر همچنین درباره حضور رونالدو در جام جهانی 2026 ادامه داد: «کریستیانو مرد بلندپروازی است که اهداف زیادی دارد. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. همان‌طور که گفتم به نظرم او بسیار خوشحال است. به کارش تعهد دارد. از نظر من او با همه راه‌ها آشناست، راه ورزشگاه، راه تمرین، راه زمین، راه دروازه و راه خوشحالی...»

کدخبر: 938825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟