جنجال فیلم جنگولک بازی یک مادر یزرگ در کنسرت/ یاد جوانی هایش افتاد!

ویدیویی از کنسرت ماکان بند در شبکه های اجتماعی وایرال شده است که در آن یک مادر بزرگ با شور اشتیاق با آهنگ همخوانی می کند و برای خوانندگان بوس و قلب می فرستد. این ویدیو سوژه کاربران در فضای مجازی شده و معتقد هستند که او مانند بقیه حس و حال جوانی دارد.

رقص ماکان بند

ماکان بند یک گروه موسیقی ایرانی در ژانر پاپ است که در سال 1395 شکل گرفته‌است. این گروه تشکیل شده از رهام هادیان ، امیر مقاره و امیر میلاد نیکزاد است.

ویدئویی از رقص ناشیانه گروه ماکان بند به سبک بی تی اس در کنسرت منتشر شده که با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.گروه بی تی اس (BTS) تعدادی خواننده مرد کره‌ای هستند که بین نوجوانان در سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارند.

چهره عجیب ماکان بند

ماکان بند

ماکان بند در اکران مردمی سریال جزیره با ظاهری جذاب آمدند که موهای بلوند شده آقا رهام همه را متعجب کرد. یکسری این تغییر را جدید و خفن دانستند یکسری از کاربران هم لوس خطابش کردند.

البته یکی از کاربران هم نوشت: اون دختره کیه کت شلوار پوشیده!

ماکان بند دو جوان دهه هفتادی هستند که هواداران به خصوص دختر زیادی دارند و در این اکران همچون هواداران رضا گلزار زیاد بودند.

برخی کاربران این نظر را داشتند که رهام و امیر قصد داشتند تا کمی شبیه به کامران و هومن خوانندگان ایرانی در خارج از کشور شوند اما با کمی تغییر!

ماکان بند

 
 
 

 

کدخبر: 938552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟