عکس خواهر زاده زیبا و شیک همایون شجریان / در کنسرت دیده شدند !

همایون شجریان / همسر همایون شجریان / فیلم همایون شجریان / عکس همایون شجریان / بیوگرافی همایون شجریان

تصویری از همایون شجریان در کنار خواهر زاده اش در کنسرت خارج از کشور در فضای مجازی منتشر شده است.همایون شجریان یکی از خوانندگان مطرح پاپ و سنتی ایران است.

همایون شجریان

همایون شجریان یکی از خوانندگان مشهور پاپ و سنتی است که صدایش را از  پدرش به ارث برده است. محمدرضا شجریان پدر او یکی از استادان بزرگ موسقی است. ویدیویی از جوانی همایون شجریان به همراه پدرش در یک برنامه تلویزیونی منتشر شده که در آن هنرنمایی می کند.

همایون شجریان

همایون شجریان متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران و فرزند محمدرضا شجریان و برادر مژگان شجریان است. وی از خوانندگان موسیقی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه می باشد.

همایون شجریان از ده سالگی به همراه خواهرش نزد پدر آواز را شروع کرد و در دوران بلوغ روزانه تکنیک آواز و صداسازی را به صورت فشرده فرا گرفت. در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و کمانچه را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و در خارج از هنرستان به ادامهٔ فراگیری آن نزد اردشیر کامکار و آشنایی با تار و سنتور بصورت گوشی پرداخت.

عکس همایون شجریان و سحر دولتشاهی

در این روز ها حواشی ازدواج سحردولتشاهی با همایون شجریان داغ است و عکس دو نفره این دو در فرودگاه امام منتشر شد و خبر ازدواج آنها را تائید کرد.

همایون شجریان و سحر دولتشاهی

همسر اول و دوم همایون شجریان

همایون شجریان به همراه سحر دولتشاهی و فرزندش که از ازدواج اول او می باشد در رستورانی حضور پیدا کردند و عکس این دورهمی سه نفره خود را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

همایون شجریان و سحر دولتشاهی

همایون شجریان و سحر دولتشاهی

 

کدخبر: 938500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟