غذای جورجینا در عربستان سوژه شد

جورجینا رودریگز / عکس جورجینا رودریگز / همسر جورجینا رودریگز / استایل جورجینا رودریگز / بیوگرافی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۹۴است،جورجینا رودریگز مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است.جورجینا رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد.جورجینا رودریگز یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا دارد،جورجینا رودریگزهمچنین در آوریل ۲۰۲۲ دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها سالم ماند،جورجینا رودریگزفارغ التحصیل رشته مطالعات مالی در مقطع مستر می باشد.

جورجینا رودریگرز  با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش از غذایی به سبک آبگوشت ایرانی رونمایی کرده است. که  باعث تعجب برخی از کاربران ایرانی صفحه اینستاگرام جورجینا شده است.

جورجینا رودریگز

طعنه تند و غیرقابل تحمل یک مدل عربی به جورجینا

امل الانصاری مدل و بلاگری مشهور و اهل کشور عربستان است که این روزها برای انتشار چند تصویر به شدن مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی از کاربران فضای مجازی این مدل عربستانی را متهم به تقلید از جورجینا رودریگز کرده اند.

این چهره مشهور با مصاحبه ای در این خصوص تایید کرد که به دنبال تقلید از نامزد کریستیانو رونالدو نبوده و همیشه از این مدل مو استفاده می کرده است، چرا که بسیار آسان است!

امل الانصاری با رد کردن این اتهام به طعنه از محبوبیت جورجینا به دلیل حضور کریستیانو در عربستان صحبت کرد و گفت: مگر جورجینا رودریگس چه شخصیت مهمی است که من بخواهم از او تقلید کنم؟ تمام کسانی که من را از قبل دنبال می کردند می دانند که من همیشه از این استایل ها استفاده می کرده ام.

حضور جورجینا رودریگز در عربستان باعث محبوبیت زیادی در بین جوانان این کشور شده است و سایر چهره های مشهور را به صحبت کردن درباره خانواده کریستیانو رونالدو واداشته است.

کدخبر: 938271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟