مهم‌ترین ویژگی دیوید بکام در زندگی شخصی

دیوید بکام / همسر دیوید بکام / ثروت دیوید بکام / عروس دیوید بکام / بیوگرافی دیوید بکام

دیوید بکام افتخارات زیادی به عنوان یک فوتبالیست کسب کرده و دورانی درخشان را در فوتبال سپری کرده، او در زندگی شخصی خود نیز به همان اندازه موفق بود و خانواده‌ای تشکیل داده که بسیار به آن مفتخر است.

دیوید بکام خانواده را مهمترین دستاورد زندگی خود می‌داند. در مستند نتفلیکس بکام که فیشر استیونز ساخته با مهمترین ویژگی بکام به عنوان مرد خانواده بیشتر آشنا می‌شویم. او به داشتن فرزندانش بسیار افتخار می‌کند و به گفته خودش تمام تلاشش را کرده تا آنها را به بهترین نحو تربیت کند. یکی از تاثیرگذارترین لحظات این مجموعه ۴ قسمتی در پایان قسمت ۴ اتفاق می‌افتد. بکام همراه با همسرش ویکتوریا و فرزندانش بروکلین، رومئو، کروز و هارپر احساساتی می‌شود و به زندگی‌ای که در کنار حرفه‌ باورنکردنی خود ساخته فکر می‌کند. او می‌گوید: «با مرور تمام بخش‌های زندگی‌ام خیلی چیزها برایم روشن شد. و یکی از آن چیزها، که برای من مهم‌ترین است، این است که ما چه به دست آوردیم.»

دیوید بکام

بکام به عنوان یک پدر نمی‌تواند جلوی هجوم عواطف خود را بگیرد. «ما سعی کردیم فرزندانمان را به عادی‌ترین شکل ممکن بزرگ کنیم. اما وقتی پدری دارند که کاپیتان تیم ملی انگلیس بود و مادری دارند که پوش‌اسپایس (لقب ویکتوریا بکام در گروه اسپایس‌گرلز) است ممکن بود خیلی بد تربیت شوند ولی اینطور نیستند. به همین دلیل است که می‌گویم به فرزندانم بسیار افتخار می‌کنم، و از فرزندانم و رفتارشان بسیار متحیر هستم.»

صحبت های بکام درباره رفتار های عجی مسی در آمریکا

دیوید بکام

مسی تابستان امسال تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا تجربه جدیدی به دست آورد.

بسیاری انتظار داشتند که او پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن باردیگر راهی بارسلونا شود اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن ترجیح داد که به اینترمیامی برود و به همراه خانواده‌اش در کشر آمریکا اقامت کند.

حضور این ستاره آرژانتینی در آمریکا موجی از هیجان را در این کشور به همراه داشت و بسیاری از علاقمندان به او به ورزشگاه‌ها هجوم آوردند تا بازی این بازیکن را از نزدیک تماشا کنند.

دیوید بکام در گفتگو با پادکست Stick to Football درباره شرایط حضور لیونل مسی در آمریکا اظهار داشت:«او بسیار فروتن است. این موضوعی طبیعی است که همه ما از آن خبر داشتیم و با خودمان فکر می‌کردیم که او باید هم همینطور باشد.

مسئله این است که او در میامی هرگز تنها نبود. همه جا به دنبالش بودند. همه جا همراهش می‌رفتند. هزاران نفر هر روز به زمین تمرین می‌آیند تا سوار شدن او به ماشین و طی کردن مسیرش در جاده را تماشا کنند.

از زمانی که مسی به میامی رسید، خودش رانندگی کرد، خودش به سوپرمارکت رفت، خریدش را انجام داد و به خانه رفت و این موضوعی بود که مردم را واقعا شوکه کرد اما او همین است. مسی بسیار فروتن و سختکوش است و خانواده بسیار خوبی دارد. همسرش و فرزندانش عالی هستند. او مردی عادی با استعدادی باورنکردنی است.»

کدخبر: 938167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟