الهام حمیدی با این تیپ جذاب و ست سبزش کولاک کرد + عکس

الهام حمیدی / بیوگرافی الهام حمیدی /عکس الهام حمیدی /رقص الهام حمیدی / همسر الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد هشتم آذر ماه ۱۳۵۶ در شهر تهران است. تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته حسابداری ادامه داده است و از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک کارشناسی اش را گرفته است. خانواده الهام حمیدی ۵ نفره است.

تک دختر است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. نکته جالب در بیوگرافی الهام حمیدی این است که بر خلاف اکثر خانم های هنرمند آشپز خوبی است و در جایی گفته است سعی می کند کاری را که انجام می دهد به بهترین نحو ممکن انجام دهد. البته ابن موضوع را در کار بازیگری اش ثابت کرده است.

در میان بازیگران زن ایرانی به فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقمند است و در میان بازیگران مرد ایرانی بازی عزت الله انتظامی و اکبر عبدی را دوست دارد. به موسیقی پاپ و سنتی علاقه زیادی دارد و خوانندگان مورد علاقه اش رضا صادقی ، زنده یاد ناصر عبداللهی و دکتر محمد اصفهانی هستند.

الهام حمیدی

خودشیفتگی الهام حمیدی

الهام حمیدی یکی از بازیگران مشهور و معروف سینما و تلویزیون است که با رسایل مسافری از هند به شهرت رسیده است. او جزو بازیگران پر حاشیه سینما و تلویزیون است. این بازیگر در یکی از مصاحبه هایش گفته است که برای یک بازیگر زیبایی و سبک لبایش هایش جزو ثروتش محسوب می شود و من برای این سرمایه در تلاش هستم.

الهام حمیدی

کدخبر: 938156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟