تن نمایی زشت مهناز افشار به بهانه نمایش تتویش ! / از اوج سینما تا اوج حقارت !

 مهناز افشار / مادر مهناز افشار / بیوگرافی مهناز افشار همسر مهناز افشار / مهناز افشار بازیگر

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

مهناز افشار در سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال ۱۳۷۹ شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.

مهناز افشار به تازگی عکسی ا زخود منتشر کرده است که توجه کاربران به تتوی جدیدی او جلب شده است.

مهناز افشار

همسر دوم مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او جزو پرحاشیه ترین بازیگران سینما است که مدتیست که به خارج از کشور مهارجرت کرده است. این بازیگر عکسی از خود با یک مرد خارجی منتشر کرده و کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که این مرد همسر جدید این بازیگر است.

مهناز افشار

کدخبر: 937591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟