عکس خواهر خیلی زیبای فلور نظری  ! / قیافه کلا اروپایی با موهای بلوند !

فلور نظری / عکس فلور نظری / خانه فلور نظری / فیلم فلور نظری / بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری بازیگر معرونف و مشهور سینما و تلویزیون است که اقامت آلمان را هم دارد و بیم ایران و آلمان در رفتامد است. تصویری از فلور نظری در کنار خواهرش منتشر شده که هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند و خواهرش با موهای بلوند بیشتر شبیه به اروپایی ها است.

فلور نظری

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در گیلان، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و تجربه تدریس در دانشگاه را هم دارد.گفته می شد فلور نظری چند وقتی هست که به آلمان مهاجرت کرده است.  نظری در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است و 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند.

فلور نظری

چهره عروسکی فلور نظری

فلور نظری بازیگر ایرانی تغییرات چهره بسیار یداشته است و انتقاد کاربران را برانگیخته است. در زیر عکسی از تغییر چهره این بازیگر مشاهده می کنید.

فلور نظری

حاشیه های آلمان رفتن فلور نظری

شاید برای شما جالب باشد بدانید که چرا فلور نظری به آلمان رفته است ؟ باید بگوییم که پسر و عروس او در آلمان زندگی می کنند و به نوعی می توان گفت آلمان کشور دوم فلور نظری ست که برخی از روزهای سال به آنجا سفر می کند. فلور نظری این روزها در آلمان است و حضور او در آلمان بی حاشیه هم نبوده است.

او با ظاهری متفاوت از فیلم و سریال ها در آلمان ظاهر شده و همین نکته باعث انتقاد برهی از طرفداران او شده است که البته واکنش او هم که می گوید من حجابم را رعایت می کنم بی تاثیر نبوده است. پسر و عروس فلور نظری در آلمان زندگی می کند و خودش هم مجرد است (جدا شده است).

فلور نظری در یک لایو اینستاگرامی با موهای باز حضور یافت که باعث ایجاد حاشیه های زیادی درباره کشف حجاب او شد. البته او بعدا به این موضوع واکنش نشان داد و قسم خورد که موهای او باز نبوده و پوشش او مشکی بوده به نظر می رسیده است.

فلور نظری و پسرش

 
کدخبر: 936858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟