فیلم عجیب از شنا کردن ترانه علیدوستی ! / یر این بازیگر بوی قورمه سبزی می دهد !

ترانه علیدوستی / بیوگرافی ترانه علیدوستی /همسر ترانه علیدوستی / فیلم ترانه علیدوستی / ترانه علیدوستی بازیگر

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان متولد 22 دی 1362 در تهران است. او در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل نموده و دارای دیپلم کامپیوتر است و به زبان انگلیسی نیز تسلط زیادی دارد.

خانم بازیگر، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال می باشد.

حمید علیدوستی متولد ٢١ اسفند ١٣٣4  در دوران جوانی در پست مهاجم برای تیم های تهران جوان، هما و تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده و در حال حاضر بازنشسته فوتبال است.

به تازگی فیلم سینمایی دیگری با هنرنمایی ترانه علیدوستی لور فته است. اورکا فیلم دختری ایرانی است که می خواهد رکود شنای جدیدی به ثبت برساند.

بیماری ترانه علیدوستی

 ترانه علیدوستی چند سال پیش در حساب توئیترش از ابتلا به بیماری کلاستروفوبیا به صورت حاد خبر داده بود. کلاستروفوبیا تنگناهراسی یا ترس از محیط بسته است؛ این بیماری به ترس از گیر کردن در یک مکان تنگ و راه گریز نداشتن اشاره دارد. فرد مبتلا به عارضه کلاستروفوبیا برای نمونه سوار آسانسور نمی شود یا از وارد شدن به تونل می ترسد و اگر این کارها را بکند احساس خفگی خواهد کرد و بسیار مضطرب می شود؛ به عنوان نمونه ترانه علیدوستی اعلام کرده است به دلیل ابتلا این عارضه نمی تواند از اتوبوس یا مترو استفاده کند.

کدخبر: 936360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟