این زن همسر ارسلان قاسمی است ؟ / عکسی که فاش کرد!

ارسلان قاسمی / عکس ارسلان قاسمی / همسر ارسلان قاسمی / عروسی ارسلان قاسمی / بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی متولد 1 خرداد 1374 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری می باشد که از 8 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا خوانندگی می کند و حضور فعالی در عرصه مدلینگ هم دارد.

پدرش مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش مدیر مهدکودک است ، دو خواهر دارد که یکی 10 و دیگری 12 سال از او بزرگتر می باشند.بواسطه بهاره رهنما که از دوستان صمیمی مادرش بود برای کار جدید مسعود جعفری جوزانی معرفی و در نهایت بعد از تست پذیرفته شد به این ترتیب ارسلان در سال 1382 وقتی 8 ساله بود در سریال در چشم باد بازی کرد.بعد از سریال در چشم باد ، سال 1383 در سریال «101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها» بازی کرد تا اینکه یکسال بعد با فیلم شام عروسی وارد سینما شد.

زمانی که ارسلان قاسمی به ملاقات رضا رویگری رفته بود در کنار او دختری بود که شایعه ازدواج اورا راه انداخت. اما این خبر صحت ندارد.

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی با لباس عربی

ارسلان قاسمی بازیگر جوان و خوشچهره ایرانی است. ارسلان قاسمی در رشته تئاتر تحصیل کرده است.  اخیرا حواشی پیرامون مهاجرت ارسلان قاسمی منتشر شده بود. ارسلان قاسمی به کربلا سفر کرده. ارسلان قاسمی لباس عربی که دشداشه نام دارد به تن کرده و چفیه به سر بسته است. این لباس عربی لباس سنتی شهروندان عراقی است.

ارسلان قاسمی

کدخبر: 936296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟