عکسی شوکه کننده از داخل خانه و وضعیت زندگی “آتیلا پسیانی”/ عکس

آتیلا پسیانی / بیوگرافی آتیلا پسیانی / سرطان آتیلا پسیانی / همسر آتیلا پسیانی / آتیلا پسیانی بازیگر

عکسی از آتیلا پسیانی یکی از بازیگران توانمند سینمای ایران مربوط به دوران زنده بودنش در خانه ای بسیار شیک و مدرن با وضع خوب زندگی اش منتشر شد.

عکسی از آتیلا پسیانی یکی از بازیگران توانمند سینمای ایران مربوط به دوران زنده بودنش در خانه ای بسیار شیک و مدرن با وضع خوب زندگی اش منتشر شد.

آتیلا پسیانی در روز جمعه دار فانی را وداع گفت و غم بزرگی بر دل اهالی هنر گذاشت.با گذشت چند روز هنوز تمام فضای مجازی پر از عکس های این هنرمند مطرح است.

زمان خاکسپاری آتیلا پسیانی

طبق پیگیری‌ها، آتیلا پسیانی هنرمند فقید تئاتر، سینما و تلویزیون روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا و در کنار مادرش، جمیله شیخی به خاک سپرده می‌شود.

این بازیگر و کارگردان که مدتی درگیر بیماری بود، روز جمعه ۱۴ مهر ماه در سن ۶۶ سالگی در فرانسه از دنیا رفت. جمیله شیخی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون بهار سال ۱۳۸۰ در سن ۷۱ سالگی درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد. حالا بعد از ۲۲ سال آتیلا پسیانی در کنار مادرش آرام می‌گیرد.

آتیلا پسیانی

دین آتیلا پسیانی چه بود؟

14 مهر 1402 آتیلا پسیانی بر اثر سرطان معده دارفانی را وداع گفت. از زمان اعلام این خبر کاربران فارسی گوگل به دنبال دین آتیلا پسیانی هستند. در فضای مجازی عنوان شده است که دین این بازیگر مسیحی است اما تا به حال این خبر تایید و یا تکذیب نشده و اطلاعات و منبع دقیقی هم از دین او در دست نیست. آتیلا پسیانی در سن۶۶ سالگی در پاریس فرانسه درگذشت.

کودکی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

کدخبر: 935923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟