این بازیگران و ورزشکاران ایرانی گرین کارت آمریکا  / لیست محرمانه ای که فاش شد ! + فیلم و عکس ها

بسیاری از سلبریتی های ایرانی اقامت کشور های دیگر را دارند و یا در کشور های دیگر زندگی می کنند. این قسمت از زندیگی سلبریتی ها همیشه برای مخاطبین آن ها مورد انتقاد بوده است که چرا آن ها باید در کشور های دیگر زندگی کنند؟ هر روزه تصاویری از آن ها در خارج از کشور منتشر می شود و انتقا مخاطبین را بر می انگیزد. در این مطلب به صورت به خصوص به ورزشکاران مشهوری پرداخته ایم که گرین کارت آمریکا را دارند و هر زمان که بخواهند می توانند به صورت دائم به آمریکا نقل مکان کنند.

بازیگرانی که گرین کارت آمریکا دارند 

حمید فرخ نژاد

حمید فرخ‌ نژاد متولد 28 فروردین سال 1348 هنرپیشه، فیلم‌ نامه‌ نویس و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون اهل شهر آبادان می باشد. او از سال 1369 فعالیت خود را به صورت رسمی در صنعت بازیگری آغاز کرده است. او تا به اکنون در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است؛ جالب است که بدانید اکثر فیلم هایی که حمید فرخ نژاد در آن ها حضور داشته است با استقبال بی‌ نظیر مردم رو به رو شده اند. او یکی از بازیگران معروف و سرشناس ایرانی به شمار می رود که تا به اکنون جایزه و افتخارات بی شماری را دریافت کرده است. حال جالب است که بدانید حمید فرخ نژاد و یا همان قاسم ارتفاع پست به واسطه بازیگری توانسته سرمایه و شهرت بسیار خوبی را برای خود به دست آورد. به قول خودش گرین کارت آمریکا دارد و برخی از منابع بیان کرده اند که او توانسته ثروت بسیار زیادی را در ایالات متحده سرمایه گذاری کند. حمید فرخ‌ نژاد علاقه زیادی به دخالت در امور سیاسی دارد و به نظر می‌ رسد که طعنه های اینستاگرامی او به مذاق شبکه من و تو خوش آمده و در آن برنامه از پست هایش استفاده شده است.

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد 1 تیر 1347 هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است که از سال 1370 فعالیت حرفه‌ ای خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده‌ است. او فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم (دو نیمه سیب) در سال 69 آغاز کرد، البته در واقع با فیلم سینمایی (امید) به سینمای ایران معرفی شد. او با بازی در فیلم (همسر) مورد توجه مردم قرار گرفت. نسرین مقانلو بعد از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. او در یکی از صحبت های خود بیان کرده است که سر فیلم همسر آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در حال ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 6 سال کار مداوم در زمینه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم. نسرین مقانلو نیز از بازیگرانی است که گرین کارت دارد.

شهاب حسینی

سید شهاب‌ حسینی متولد 14 بهمن 1352 بازیگر، فیلم‌ ساز و مجری ایرانی است. او فعالیت خود را از سال 77 آغاز کرده است و تا به اکنون جوایز و افتخارات زیادی را از آن خود کرده است. او در 87 با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. هم چنین او در جشنواره فیلم کن 2016 با ایفای نقش در فیلم فروشنده، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. امروزه از او به عنوان یکی از معروف ترین و پولسازترین بازیگران ایرانی یاد می شود. حال بیان شده است که شهاب حسینی به همراه خانواده‌ اش به آمریکا با هدف دریافت اقامت در این کشور رفته اند و مدتی است که توانسته اند گرین کارت خود را دریافت کنند.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر متولد 22 شهریور 1351 بازیگر سینما و تلویزیون، مدرس، کارگردان نمایش، نقاش، نمایشنامه‌ نویس و هم چنین مترجم ایرانی است. او فعالیت رسمی خود را از سال 1370 آغاز کرده است و تا به اکنون در فیلم های متعددی نقش آفرینی کرده است. حال این موضوع را هم باید افزود که پارسا پیروزفر از آن دسته از بازیگرانی که گرین کارت دارند، می باشد. البته گفته شده است که مدتی است به ایران آمده است.

کدخبر: 935623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟