چهره و استایل پر زرق و برق نسیم ادبی و اندیشه فولادوند

نسیم ادبی / بیوگرافی نسیم ادبی / همزاد نسیم ادبی / حجاب نسیم ادبی / نسیم ادبی بازیگر

تصویری از نسیم ادبی در کنار اندیشه فولادوند  دو بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در پشت صحنه سریال رحیل منتشر شد.

نسیم ادبی و اندیشه فولادوند

نسیم ادبی

نسیم ادبی هفدهم شهریور ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نمایش (گرایش بازیگری) است و فعالیت‌های هنری‌اش را از تئاتر آغاز می‌کند. وی در ۱۵ سال با نمایش تنبور نواز به کارگردانی هادی مرزبان در تئاتر شهر روی صحنه رفت و بیشتر از قبل به بازیگری علاقه‌مند شد. نسیم ادبی در سال ۱۳۷۵ با سریال دوقلوها وارد تلویزیون شد و در همین سال در سریال برگ سبز نیز ایفای نقش کرد. فیلم زندگی به کارگردانی اصغر هاشمی و سریال حلقه سبز ساخته ابراهیم حاتمی کیا آثار بعدی او بودند. ادبی با ایفای نقش حمیرا در سریال خانگی شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسید.

نسیم ادبی

حدیث فولادوند

حدیث فولادوند  متولد 20 دی 1356 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته معماری است و اصالتا از ایل بزرگ بختیاری بنام باب ممیوند چهارلنگ و از طایقه شناخته شده فولادوند می باشد.وی میگوید در پنج سالگی پدرم را از دست دادم و مادرم من را به تنهایی بزرگ کرد.

اندیشه فولادوند

خلاصه داستان سریال رحیل

قصه‌های این مجموعه درام، عاشقانه و تاریخی می‌رویم که قصه‌های زنانه دارد و روایتگر داستان زندگی زنی به نام «مها» است.“مها” یکی از درباریان قاجار است که هنگام سقوط حکومت قاجار، رهبری ندیمه‌های بی‌پناه را برعهده می‌گیرد و می‌کند همه آن‌ها را با خود می‌سازند تا تعزیه عاشورایی اجرا کنند. در این میان، پسر صحاف‌باشی دربار از دسیسه‌ها و توطئه‌ها، از سرنوشت او و مها یک منظومه بلند می‌سازد.

کدخبر: 935312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟