چهره ساده و بدون آرایش بهاره رهنما رو شد

بهاره رهنما / بیوگرافی بهاره رهنما / فیلم بهاره رهنما / استایل بهاره رهنما / همسر بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 10 آذر ماه 1352 در شهر اراک می باشد . بهاره رهنما لیسانس ادبیات فارسی، لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی دارد و در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را گذراند.بهاره رهنما در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت.

بهاره رهنما

ازدواج اول و دوم بهاره رهنما

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی از نویسندگان معروف تلویزیون و سینماست که ارتباط آنها با دوستی شروع و بعد از 2 سال به ازدواج ختم شد. یک روز هنگام بازگشت بهاره رهنما از دانشگاه در خیابان ولیعصر به شکل اتفاقی پیمان قاسم خانی را دید و اینگونه بود که باهم آشنا شدند. دلایل ازدواج این زوج هنری احساسی و اجتماعی بود. بهاره رهنما از 17 سالگی همسرش را می شناخت و از 19 سالگی به شکل رسمی در کنارش بود. جاری سابق بهاره رهنما شقایق دهقان از بازیگران مشهور کشورمان و برادرشوهرش مهراب قاسم خوانی از نویسندگان صاحب نام بود. این ازدواج دوام نیاورد و به طلاق ختم شد.

پس از آن بهاره رهنما در 4 شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی، مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشی ژاکسی هاینس و شرکت پارس پخش کهن و نخستین تولیدکننده کرم شترمرغ در ایران ازدواج کرد. جشن عروسی آنها در تالار تشریفاتی قصر کسری در منطقه 19 تهران برگزار شد. همسر دوم بهاره رهنما هم مانند او یک بار ازدواج کرده و از همسر سابق خود یک دختر  دارد. البته ازدواج دوم بهاره رهنما هم شکست خورد و آنها از هم جدا شدند. خبر طلاق این زوج در برنامه شب آهنگی ازسوی بهاره رهنما تایید شد.

بهاره رهنما

کدخبر: 935198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟