خواننده پرطرفدار ایرانی اینبار با کاپشن متفاوتش جلب توجه کرد؛ آقای فرزاد فرزین، این دیگه چه شلواری بود؟!

فرزاد فرزین / عکس فرزاد فرزین / خواستگاری فرزاد فرزین/ همسر فرزاد فرزین / بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین، خواننده محبوب موسیقی پاپ ایران، در پست جدید اینستاگرامش عکسی از استایل پاییزی خودش منتشر کرده و با طرح کت و مدل شلوارش جلب توجه‌کرد.

فرزاد در این استایل خود، شلوار جینی زاپ‌داری را با سویشرتی که طرح‌هایی افقی دارد، ست کرده‌است. اگر سبک پوششی فرزاد فرزین را دنبال کرده باشید، مطمئنا می‌دانید که او اسپرت‌پوشی ماهر است. فرزاد از آن دسته سلبریتی‌هایی است که به انسجام استایل هم توجه‌ای ویژه دارد؛ یعنی زمانی که قرار است تیپی اسپرت تدارک ببیند، همه عناصر استایلش را اسپرت انتخاب می‌کند. در این عکس هم او استایلی اسپرت دارد و حتی ساعتش را هم اسپرت انتخاب کرده‌است.

فرزاد فرزین

رابطه فرزاد فرزین و باران کوثری

فرزاد فرزین ترانه ساز، خواننده موسیقی پاپ است که خیرا شاهد هنرنمایی او در عرصه بازیگری نیز هستیم و به دور از انصاف است که از بازی زیبای او را در سریال مانکن و ملکه گدایان را نادیده بگیریم.

چندی پیش عکسی از فرازد فرزین به همراه باران کوثری که در پشت صحنه سریال ملکه گدایان گرفته شده بود در فضای مجازی وایرال شد که به نظر میرسید باران کوثری دستش را بر شانه فرزاد فرزین گذاشته و از آنجایی که خلاف شرع و عروف جامعه ما است؛ با انتقادات بسیاری مواجه شد. اما با کمی دقت به دستی که روز شانه فرزاد فرزین گذاشته شده متوجه خواهید شد که این یک دست مردانه است! و با مشاهده تصویر کامل درمی یابید که دست فردی که کنار فرزاد فرزین استاده بر روی شانه اوست و باعث ایجاد خطای دید شده است.

باران کوثری بازیگر مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون بازیگری است که بهواسطه ی شغل پدر مادرش از کودکی در محیط های هنری بوده است.او با نقش سارا در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ در سال 1370، فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان بازیگر کودک و نوجوان در بسیاری از فیلم های مادرش مقابل دوربین رفت اما او با فیلم خوابگاه دختران به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

باران کوثری و فرزاد فرزین

کدخبر: 934949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟