ساعت میلیاردی نامزد رونالدو جهاران را به شوک در آورد
شب گذشته از سری رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر تیم رونالدو  در استادیوم اختصاصی خود به مصاف ابها رفت که مقابل این تیم با تساوی ۲-۲ متوقف شد. در این بازی اوتاویو و تالیسکا برای النصر گل‌زنی کردند و تیم ابها توانست در دقیقه ۹۲ بازی را به تساوی بکشد.در این بازی کریس رونالدو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و خانواده‌اش هم تماشاگر این بازی بودند. جورجینا نامزد کریس رونالدو به همراه فرزندانش برای تماشای این بازی به استادیوم رفتند.

رونالدو

جورجی برای حضور در استادیوم از یک ساعت اوبلو به مدل Spirit Of Big Bang King Gold Rainbow استفاده کرد که قاب این ساعت از طلای ۱۸ عیار و ۱۶۴ سنگ قیمتی رنگی تزیین شده است. در صفحه وسط این ساعت از ۵۹۵ یاقوت برلیانت تراش‌خورده، یاقوت صورتی، آمیتیست، یاقوت کبود آبی، توپاز آبی، Yellow Sapphirit و یاقوت کبود نارنجی استفاده شده است.

گفتنی است قیمت این ساعت اوبلو در سایت‌های جهانی ۱۱۰هزار دلار تخمین زده شده است.

جورجینا در این روز برای عبایه‌ای که پوشیده بود، رنگ سبز را انتخاب کرد. عبایه یا چادر عربی لباس رایج زنان سعودی است.

کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش نیز در باشگاه النصر به مناسبت روز ملی عربستان سعودی با لباس سنتی عربستان سعودی و رقص شمشیر فرهنگ این کشور را گرامی‌داشتند.

جورجینا روز ملی عربستان را با این لباس جشن گرفت

عکس جدیدی که جورجینا رودریگز همسر رونالدو با روسری که به نظر می رسد در کلیسا حضور دارد در اینستاگرام خود منتشر کرد، حسابی جنجال شد.

رونالدو

کدخبر: 934850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟