شوخی بامزه دیوید بکام با همسرش وسط مصاحبه

دیوید بکام / بیوگرافی دیوید بکام / ثروت دیوید بکام /عکس دیوید بکام/ دیوید بکام فوتبالیست

ویدیویی از کل کل  دیوید بکام فوتبالیست مشهور انگلیسی و همسرش در فضای مجازی پربازدید شده است.

ویکتوریا: ما از قشر زحمتکش بودیم خیلی کاری!

بکام: صادق باش

ویکتوریا: صادقم

بکام: بابات با چه ماشینی میبردت مدرسه؟

ویکتوریا: خب بابام....

بکام: نه جواب بده، ماشینش چی بود!

ویکتوریا: بستگی داره

بکام: چه ماشینی؟!

ویکتوریا: اوکی دهه هشتاد یه رولز رویس داشت بابام...

بکام: مرسی

ماجرای خیانت بکام به همسرش؛ این یک کابوس بزرگ بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ویکتوریا بکام در مستند زندگی دیوید بکام که توسط نتفلیکس ساخته شده برای نخستین بار درباره ادعای جنجالی خیانت همسرش صحبت کرد. همچنین دیوید بکام برای نخستین بار فاش کرد که ازدواج آن‌ها چگونه پس از متهم شدن او در حین بازی در اسپانیا در سال 2003 تحت فشار زیادی قرار گرفته بود. ویکتوریا در این مستند گفته که آن ماجرا سخت‌ترین اتفاق زندگی‌اش بوده و هیچوقت به اندازه آن روزها ناراحت نشده است. این زوج همیشه ادعاها درباره خیانت دیوید بکام را رد کرده بودند ولی در این مستند برای نخستین بار درباره آن صحبت کردند.

ویکتوریا 49 ساله گفت: «این سخت ترین دوره بود، زیرا احساس می‌کردیم دنیا علیه ما است. با این حال نکته اینجاست، اگر کاملاً صادق باشم، ما علیه یکدیگر بودیم. می‌دانید، تا قبل از مادرید، گاهی اوقات احساس می‌کردیم که ما در مقابل دیگران هستیم، اما با هم بودیم، به هم متصل بودیم، همدیگر را داشتیم اما زمانی که ما در اسپانیا بودیم، واقعاً این احساس را نداشتیم که همدیگر را داریم و این غم انگیز است. من حتی نمی‌توانم شروع کنم به شما بگویم چقدر سخت بود و چقدر روی من تأثیر گذاشت. این یک کابوس بود. این یک سیرک مطلق بود و همه دوست دارند سیرک به شهرشان بیاید؛ درست است؟ مگر اینکه شما خودتان هم در آن سیرک باشید.»

او در پاسخ به این سوال که آیا بابت آن ماجرا او از شوهرش ناراحتی دارد، پاسخ داد: «اگر کاملا صادق باشم، بله، درست است. در تمام عمرم هیچوقت به آن اندازه ناراحت نبودم.»

دیوید بکام درباره آن روزها گفت: «داستان‌های وحشتناکی وجود داشت که پرداختن به آنها دشوار بود. این اولین باری بود که من و ویکتوریا در ازدواج‌مان تحت چنین فشاری قرار گرفتیم. هر بار که از خواب بیدار می‌شدیم، احساس می‌کردیم، چیز دیگری وجود دارد. هر دو در آن زمان احساس کردیم که همدیگر را از دست نمی‌دهیم، ولی در حال غرق شدن هستیم.»

او پس از سوالی درباره چگونه این زوج چگونه زنده ماندند ابتدا اشک ریخت و سپس پاسخ داد: «نمی‌دانم، نمی‌دانم. من نمی‌دانم چگونه با صداقت از آن عبور کردیم. ویکتوریا برای من همه چیز است. دیدن صدمه دیدن او فوق‌العاده سخت بود اما ما جنگنده هستیم. ما نیاز داشتیم برای همدیگر و برای خانواده‌مان بجنگیم. چیزی که ما داشتیم ارزش جنگیدن را داشت. در نهایت این زندگی خصوصی ماست. چند روزی بود که فکر می کردم، چطور قرار است سر کار بروم؟ چگونه می‌توانم در آن زمین تمرین بروم و طوری به نظر برسم که گویی هیچ مشکلی وجود ندارد؟ هر روز احساس بیماری می‌کردم. وقتی چشمانم را باز کردم، چگونه می‌خواهم این کار را انجام دهم؟»

دیوید اعتراف کرد که پس از ترک باشگاه دوران کودکی‌اش منچستریونایتد، سازگاری با زندگی اسپانیایی برایش دشوار بود و از ماندن ویکتوریا در لندن در اوایل نقل مکان به عنوان عاملی برای تنهایی خود یاد کرد.

ویکتوریا در بخشی دیگر از مستند به یاد آورد که در سال 2005 در حال زایمان فرزند سوم خود، کروز بود ولی دیوید بکام به دلیل حضور در یک برنامه عکاسی با چند فرد مشهور در بیمارستان حضور نداشت.

در اینجا یک برش روزنامه با عکسی از دیوید در کنار جنیفر لوپز و بیانسه نشان داده شد. ویکتوریا درباره این عکس گفت: «من می‌گفتم، جدی، من در شرف ترکیدن هستم. شوخی میکنی؟! شما یک عکس‌ لعنتی با جنیفر لوپز گرفته‌ای که زیباست و قصد بچه دار شدن ندارد.بنابراین من سزارین خود را انجام دادم. یادم می‌آید که آنجا دراز کشیده‌ بودم و خودم را در زیباترین حالت احساس نمی‌کردم، و شخصی صفحه اول روزنامه را به من نشان داد که تصویری زیبا از دیوید بین جنیفر لوپز و بیانسه بود. روزنامه هم تیتر زده بود: پوش (لقب ویکتوریا) چه می‌گوید؟ اجازه بدهید به شما بگویم پوش چه می‌گوید. پوش عصبانی است!»

در این مستند، دیوید همسرش را به دلیل تحمل خودخواهی‌های دوران حرفه‌ای خود که شامل انتقال به لس‌آنجلس گلکسی در سال 2007 بود، تحسین کرد. البته ویکتوریا گفت که دوران حضورشان در لس‌آنجلس را دوست دارد ولی بکام اعتراف کرد که برای کنار آمدن با استانداردهای فوتبال در MLS تلاش کرده است.

کدخبر: 934844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟