تفاوت فاحش خانم وکیل نون. خ در خارج از سریال  ! + عکس ها و بیوگرافی هدی استواری

هدی استواری/ هدی استواری بازیگر / هدی استواری سینما/ هدی استواری عکس / هدی استواری سریال

تصاویری از هدی استواری را در این سریال و خارج از آن را در ادامه می‌بینید.

هدی استواری

زندگی هنری هدی استواری

هدی استواری زاده ۲۱ شهریور۱۳۷۰ در کرمانشاه از بازیگران فعال در عرصه تئاتر است.او چند سالی است که در سریال‌های تلوزیونی نقش ایفا می‌کند.

وی فارغ التحصیل دکترای مدیریت تضمین کیفیت و اصالتا کرد است.

هدی استواری برای اولین بار در مجموعه نمایشی انعکاس به کارگردانی محمد سیحونی. و به تهیه‌کنندگی فرشید محمودی در قاب تلوزیون دیده شد که توانست در این سریال خانگی به خوبی ایفای نقش کند.این بازیگر ۱۷۴ سانتی متر قد دارد ومی توان گفت به عنوان یک بازیگر خانوم قد بلند است.

هدا استواری خواهری دوقلو به نام هانیه استواری دارد.خانوم استواری بازیگری تازه کار در قالب تلوزیون است که از سال ۱۳۹۵ وارد زمینه بازیگری شده است.او کار خود را با بازی در چند نمایش در تئاتر شروع کرده است. این چهره در خانواده‌ای چهار نفره به دنیا آمده است.

اولین تجربه بازی هدی استواری در سریال تلویزیونی، در مجموعه انعکاس به کارگردانی محمد سیحوی بود.در واقع، شناخته شده‌ترین فیلمی که هدی استواری در آن به خوبی نقش ایفا کرده است،سریال نون خ ۳ است که در ایام نوروز ۱۴۰۰ پخش شد.همچنین هدی استواری بازیگر نقش سایه در سریال حکم رشد است.

سریال حکم رشد یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که از شبکه ۳ سیما در حال پخش می‌باشد.این سریال به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی تولید شده است.

هدی استواری در جدیدترین آثار هنری خود در فیلم هولیا در سال ۱۳۹۹ به کارگردانی مرتضی آتش زمزم. و تهیه‌کنندگی ایرج تقی پور، مرتضی آتش زمزم در کنار بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی. مرحوم علی انصاریان، مریم امیرجلالی، شیوا خسرومهر، شیوا طاهری، شراره رخام، هولیا دیکن، ویلما الس، مریم نقیب. مهدی امینی، علی کوچولو، شیما جوهری و … ایفای نقش کرده است.

منبع : وقت صبح

کدخبر: 934592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟