زیباترین ترکیب‌رنگ لباس های جنیفر لوپز /کفش‌های عجیبش را ببینید!

جنیفر لوپز /همسر جنیفر لوپز / عکس جنیفر لوپز / استایل جنیفر لوپز / جنیفر لوپز بازیگر

جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده مشهور و محبوب آمریکایی، در جدیدترین تصاویرش با پیراهنی سفید و صندل‌هایی فوق‌العاده عجیب رخ نموده‌است.

این بازیگر ۵۴ ساله با پیراهن سفیدی که آستین‌های کلوش و پف‌دار آن طرحی جذاب را ایجاد کرده‌بودند، دیده شد. دکمه‌های طلایی پیراهن جنیفر با کیف پرس متفاوت و صندل‌های پاشنه‌بلند و لژدار او ست شده‌‌بودند. البته نباید از حضور عینک آفتابی شیک جنیفر در این استایل غافل شد. تمامی آیتم‌های استایل جدید جنیفر از  برند اسکیاپارلی انتخاب شده‌بودند.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

تصاویر جنجالی از دعوای جنیفر لوپز و همسرش

نشریه Page Six در گزارشی نوشته جنیفر لوپز و همسرش بن افلک در حال دعوا و بحث کردن در خودرو  دیده شده اند. این نشریه می‌نویسد جنیفر و بن در حالی در اطراف لس آنجلس دیده شده‌اند که اوضاع بین آنها متشنج شده و ظاهرا بحث شدیدی بین آنها شکل گرفته بود و برای لحظاتی جنیفر به شدت عصبانی به نظر می‌رسید و بن با او صحبت می کرد. علی رغم اینکه این تصاویر توسط دوربین پاپاراتزی ها ثبت شدند ، یک منبع نزدیک به این زوج گفته بحث آنها بر سر موضوع مهمی نبوده است.

مشخص نیست جنیفر و بن بر سر چه موضوعی بحث کرده اند اما در روزهای گذشته تصویر منتشر شده از بن افلک و همسر سابقش « جنیفر گارنر» به همراه یکی از دخترانشان بسیار خبر ساز شده بود.

بن افلک و جنیفر لوپز

بن افلک و جنیفر لوپز

بن افلک و جنیفر لوپز

کدخبر: 934284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟