عکس های  مادر و همسر جذاب بازیکن اسپانیایی تراکتور ! / ذوق زدگی عروس و مادرشوهر  در تبریز !

به دنبال لغو مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تمرینات تیم تراکتور با تصمیم کادرفنی این تیم به مدت دو روز تعطیل اعلام شد و شاگردان پاکو خمز امروز و فردا را به استراحت می‌پردازند.

فرصتی که بازیکنان خارجی تراکتور آن را مغتنم شمرده و ترجیح دادند تا تعطیلات خود را با حضور در مناطق گردشگری سپری کنند.

« گوستاوو واگنین » بازیکن ریزنقش و برزیلی تراکتور که با همسر خارجی اش زندگی می کند  مادرش را به تبریز آورده است، پس از بازدیدی که در روزهای اخیر از مسجد کبود داشت، راهی کندوان اسکو شد تا مجدداً از این روستای تاریخی دیدن کند.

گوستاوو واگنین

مکان شگفت‌انگیز با معماری صخره‌ای و منحصربه‌فرد که دل هر گردشگری را می‌برد و گوستاوو که پیش از این همراه با خانواده ریکاردو آلوز از روستای تاریخی کندوان دیدن کرده بود، تحت تاثیر زیبایی‌های آن، مادرش را هم برای بازدید به این دهکده توریستی برد.

گوستاوو واگنین

این درحالی است که همسر و دختر «آلوارو خیمنس» وینگر اسپانیایی تراکتور نیز به تبریز آمده‌اند و این بازیکن در صفحه اجتماعی خود تصاویری از تبریزگردی خانوادگی‌اش را به اشتراک گذاشته است.

حضور در بازار تبریز که بزرگترین بازار مسقف و سرپوشیده دنیا به شمار می‌آید و به عنوان یک اثر ملی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است، به مذاق آلوارو و خانواده‌اش بسیار خوش آمده و خارجی تراکتور در توصیف این بنای بی‌نظیر عنوان «کشف مکان زیبا» را به کار برده است.

همسر ایرانی کلارنس سیدورف

سپیده کرامتی متولد دهه ۱۳۶۰ یک مدل ایرانی الاصل اهل ایران می باشد که برای برند جواهرات اسکاویا فعالیت میکند. او همسر کلارنس سیدورف است. کلارنس پیش از این با یک زن برزیلی ازدواج کرده بود و دارای ۴ فرزند می باشد. اما مدتی است که از او جدا شده و با یک زن ایرانی ازدواج کرده است.

او چند سال پیش با کلارنس سیدورف بازیکن سابق فوتبال و ستاره هلندی و پر افتخارترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و بازیکن سابق یوونتوس ازدواج کرده و در حال حاضر در دبی زنگدی میکند.

سیدورف

کدخبر: 934232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟