فیلم / محکومیت رونالدو به ۹۹ ضربه شلاق در ایران ! / رابطه نامشروع اتهام آقای گل جهان !

رونالدو / بیوگرافی رونالدو / همسر رونالدو / قصر رونالدو / عکس رونالدو

نزدیک به دو هفته پیش بود که کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان با تیم فوتبال النصر برای دیدار با پرسپولیس به ایران سفر کرد. مردم ایرن استبقبال فوق العاده ای از او داشتند اما تعداد کمی آن قدر خوش شانس بودند که بتوانند شخصا با رونالدو دیدار داشته باشند . فاطمه حمامی نقاش کم توان ایرانی که تصویر رونالدو را نقاشی کرده بود یکی از این افراد بود. رونالدو از این بانوی با استعداد ایرانی استقبال گرمی کرد تا جایی که او را در آغوش کشید.

حالا ویدئویی از یک ادعای عجیب درباره حضور رونالدو در ایران و بغل کردن فاطمه حمامی پس از دادن هدیه به او را در ادامه ببینید.

جنجال پیراهن اهدایی رونالدو به فاطمه حمامی

بعد از دیدار فاطمه حمامی با کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی یکی از پیراهن‌ های ورزشی خود را به عنوان یادگار به فاطمه حمامی داد اما خانواده او پیراهن دیگری را به اشتباه با خود بردند.

باشگاه پرسپولیس بعد از حواشی ایجاد شده، پیراهن اهدایی از سوی رونالدو را تحویل برادر فاطمه حمامی کرد.

 بعد از دیدار فاطمه حمامی با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یکی از پیراهن‌های ورزشی خود را به عنوان یادگار به فاطمه حمامی داد اما خانواده او پیراهن دیگری را به اشتباه با خود بردند.

بعد از حواشی ایجاد شده در این زمینه، نهایتا برادر فاطمه حمامی با حضور در باشگاه پرسپولیس پیراهن اصلی را تحویل گرفت تا به خواهرش تحویل دهد.

کدخبر: 934129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟