استایل دیوید بکهام و همسرش در فشن شوی هفته ی مد پاریس

دیودی بکهام / همسر دیوید بکهام / عروس دیوید بکهام / ثروت دیوید بکهام / عکس دیوید بکهام

به تازگی دیوید بکهام و همسرش در مراسم هفته مد پاریس با استایل عجیب و متفاوت حضور یافتند. این زوج در فشن شو برند Jacquemus به طرز عجیبی شرکت کردند. همانطور که می بینید دیوید بکهام با کت رسمی اش زیر شلواری و بیژامه پوشیده است که باعث تعجب همه کاربران شد. در قسمت زیر تصویری جالب از دیوید بکهام در فشن شو با دمپایی و بیژامه را قرار داده ایم.

استایل دیوید_بکهام ۴۸ ساله و همسرش ویکتوریا بکهام طراح لباس و بیزینس‌ وومن ۴۹ ساله در مراسم برند “Jacquemus” که در پاریس برگزار شد! استایل این زوج حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و خیلی از کاربرا معتقدند دیوید حتی با کت و شلوار و دمپایی هم جذابه این زوج ۲۴ ساله که باهم ازدواج کردند و یکی از زوج های وفادار و جذاب به حساب می آیند.

هفته مد پاریس از مهم ترین رویدادهای مد در جهان است که هر سال دو بار برگزار می شود. چهره های معروف با لباس های عجیب و متفاوت در این مراسم حضور پیدا می کنند.

دیوید بکهام

علاقه بکهام به لگو!

بن فاستر ، هم‌تیمی سابق بکام ، گفته است که زمانی که این بازیکن در تمرینات تیم ملی انگلیس نبود، برای سرگرمی لگو بازی می‌کرد.

این بازیکن 40 ساله که 8 بازی ملی برای تیم ملی انگلیس انجام داده است در مصاحبه‌ای در این باره گفت:"با خودش لگو به اردو می‌آورد و سپس به اتاقش میرفت و تمام شب با آن‌ها بازی می‌کرد. این کار برای او آرامش‌بخش بود. او فقط یکجا می‌نشست و سرگرم لگوها می‌شد."

بکام پیش از این عکس‌هایی را از خودش در حال ساخت چیزهای مختلف با لگو به اشتراک گذاشته است مانند قلعه زیبای خفته، هاگوارتز و قلعه دیزنی برای دخترش.

این بازیکن در سال 2020 در یک برنامه تلویزیونی از علاقه‌اش به لگو گفت: "من از 8 یا 9 سالگی با بازی کردن با لگو بزرگ شدم. من به آن ادامه می‌دهم و ویکتوریا همیشه به من می‌خندد. او یکبار ساعت دو صبح من را در حال تلاش برای تکمیل یک قطعه لگو دید. او به من گفت آیا واقعا تا دو نصف شب بیدار می‌مانی و بازی بچه‌های 11 ساله را انجام می‌دهی؟"

دیوید بکام

کدخبر: 934029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟