این خانم بازیگر جذاب ننه آشوب زشت  و ترسناک سینما است / بیماری بهناز نازی همه را شوکه کرد!

بهناز نازی / ننه آشوب بهناز نازی / سرطان بهناز نازی / بیوگرافی بهناز نازی / همسر بهناز نازی

عکسی از چهره بهناز نازی بازیگر نقش ننه آشوب در سریال جیران منتشر شد.بهناز نازی از بازیگران تئاتر بوده است که در این سال ها فعالیت های زیادی کرده است. این بازیگر با سریال جیران به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

بهناز نازی

در این نمایش که به کارگردانی ژاله صامتی روی صحنه رفت، بهناز نازی و مارال فرجاد بازی می‌کردند. مارال فرجاد چند سالی است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و حتی برای ادامه درمان به خارج از کشور رفت.

بازیگران خانم نمایش محبوبه‌ها به سرطان مبتلا شده اند.

اما به تازگی بهناز نازی که با سریال جیران به شهرت رسیده، اعلام کرد که او نیز به بیماری سرطان مبتلا شده است. برای این دو هنرمند خوب کشورمان آرزوی بهبودی کامل داریم.

بازیگران خانم نمایش محبوبه‌ها به سرطان مبتلا شدند.

بیوگرافی بهناز نازی و همسرش

بهناز نازی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه آزاد می باشد که از ۲۸ سالگی شروع و با سریال «جیران» در نقش ننه آشوب به شهرت رسید.

شروع با تئاتر

فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۸ ساله بود با نمایش «گمسار» به کارگردانی شهرام کرمی از روی صحنه تئاتر شروع کرد.

جلوی دوربین

چند ماه بعد از اولین تجربه تئاتری حرفه ای در سال ۱۳۷۴ با سریال «سفر به چزابه» به کارگردانی رسول ملاقلی پور در نقش شیرین اکبری وارد قاب تلویزیون شد. او در همین سال با فیلم ««مادرم گیسو» در نقش دستیار پزشک جراح کنار چهره هایی چون رضا کیانیان، مهتاج نجومی و داوود اسدی وارد سینما شد.

بهناز نازی

کار طراحی لباس و صحنه

از سال ۱۳۷۵ به مدت دو سال به عنوان طراح صحنه و لباس در نمایش های «روزبه»، «روزگار طولانی تنهایی» و «انتظار با بوی نرگس» و چند کار سینمایی حضور داشت.

برنده سیمرغ جشنواره فجر

بهناز نازی در سال ۱۳۷۷ برند سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس از جشنواره فیلم فجر برای فیلم «هیوا» به کارگردانی «رسول ملاقلی‌ پور» شد.

از تئاتر تا شهرت با ننه آشوب

خانم نازی اعم فعالیت هایش در دو دهه گذشته بیشتر در تئاتر بود تا اینکه سال ۱۴۰۱ با سریال «جیران» در نقش ننه آشوب خوش درخشید.

گریم سنگین او در این سریال باعث شده بود بسیاری او را نشناسند.

ازدواج

بهناز نازی سال هاست ازدواج کرده که ثمره این زندگی هنری یک فرزند پسر می باشد.

کدخبر: 933933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟