عکس دیده نشده ترانه علی دوستی و دختر زیبایش حنا / همسر خانم بازیگر تاجر ونیزی است!

ترانه علیدوستی / ترانه علیدوستی بازیگر/ ترانه علیدوستی بیوگرافی / ترانه علیدوستی سینما/ ترانه علیدوستی سینما

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی بازیگر، دوبلور و مترجم ایرانی می باشد. وی از سال ۱۳۸۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در فیلم سینمایی انتهای خیابان هشتم، راز دشت تاران و چهارشنبه سوری را در کارنامه هنری خود دارد. خانم بازیگر ازدواج کرده و متاهل است، حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام حنا می باشد.

ازدواج ترانه علی دوستی

ترانه علیدوستی چند سال پیش با شخصی بنام علی منصور ازدواج کرده است و یک دختر بنام حنا منصور دارد. او در مورد سوال مجری برنامه که نمی ترسید با ازدواج محدود شوید گفت : من میدونستم که محدود نمیشم و مطمئن بودم که هیچ وقت ازدواج محدود کننده ای نمیکنم و به این چشم نه به زندگی مشترک نگاه میکنم و نه به مادر شدن و عقیدم همیشه این بوده که همه جای دنیا همه این کارا را دارند می کنند و هیچ چیزی بازدارنده نیست.همه آدما به هر حال یه افسانه شخصی دارند جهانی دارند کاری دارند آرزویی دارند در کنارش پدر و مادر ، فرزند و همسر هستند و همش در کنار هم امکان پذیر است. من حتی بعد از به دنیا آمدن حنا خیلی پر کار هستم البته اتفاقی هم شده است.

ترانه علیدوستی در مورد شایعاتی درباره اینکه همسرش یک تاجر ونیزی است و در شهر لندن زندگی می کند این چنین واکنش نشان داد : برداشته اند تیتر زده اند که ترانه علیدوستی با یک تاجر انگلیسی ازدواج کرده است و در حال حاضر هم در لندن زندگی می کند. راستش دوستان خانوادگی مان هر از گاهی سر به سر همسرم می گذارند و به شوخی به او می گویند : تاجر ونیزی ! من و همسرم هم سن هستیم و او تازه درسش را تمام کرده است.

کدخبر: 933789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟