این زن ایرانی جادویی ترین چشم ها را دارد / حدس بزنید کدام خانم بازیگر سینما است ؟

آشا محرابی / بیوگرافی آشا محرابی / آشا محرابی پدر/ عکس آشا محرابی / آشا محرابی بازیگر

آشا محرابی یک بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی است. او در سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تهران، شروع به بازیگری در سینما و تلویزیون کرد و در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های مشهور ایرانی به عنوان بازیگر حضور داشت. در سال ۱۳۹۸ نیز با فیلم "خلاصه داستان" به عنوان کارگردان و نویسنده به صحنه سینما بازگشت. عکس جوانی‌های شهربانو موسوی شباهت زیادی به آشا محرابی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون دارد.

عکسی از او با چشم های خیره کننده و جادویی اش در فضای مجازی منتشر شد.

آشا محرابی

آشا محرابی

آشا محرابی

آشا محرابی

آشا محرابی

تصویری جدید از میکاپ جدید آشا محرابی منتتشر شده است که با این آرایش بسیار شبیه به الهام حمیدی شده است و این عکس جنجالی شد. این بازیگر 50 ساله در عکس های جدیدش لارغم سنش بسیار جوان به نظر می رسد و تغییرات فراوانی در چهره اش داشته است.

آشا محرابی

الهام حمیدی

بیوگرافی آشا محرابی

آشا محرابی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیساس رشته مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس رشته روابط بین الملل دانشگاه آزاد می باشد که بازیگری را از سن ۱۳ سالگی آغاز کرد.

خانواده

آشا تنها دختر اسماعیل محرابی (بازیگر) و خانم فاطمه سید مدلل کار می باشد که در نوجوانی والدین اش طلاق گرفتند و پدرش هم خانواده را ترک کرد.

اولین بازی و مخالفت پدر

اولین بار سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۲ ساله بود کنار پدرش یک قسمت در سریال «آئینه» جلوی دوربین رفت اما با مخالفت پدر مشغول تحصیل و دانشگاه در رشته غیر هنری شد.

کلاس بازیگری

بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه اش به هنر بازیگری به کلاس های آموزشگاه حمید سمندریان رفت و با کارهای تئاتری شروع به بازیگری کرد.

کدخبر: 933733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟