عروسی سایه افضلی با داماد خوش تیپ بعد تغییر جنسیت ! + عکس

سایه افضلی متولد 11 اردیبهشت 1364 در اصفهان، یک هنرمند است. سایه افضلی که در ابتدا پسر بوده است با عمل تغییر جنسیت ، دختر میشود و ازدواج میکند. پس از مدتی عکس های دوران پسر بودن ایشان را در فضای مجازی منتشر کردند و باعث از بین رفتن زندگی سایه افضلی و جدایی از همسرش شد. سایه افضلی اکنون بعنوان یک دختر خود را می شناسد،  درباره زندگی این ترنس ایرانی برای شما مطلب جالب توجهی آورده ایم.

فقط چند نفر میدانستند که عمل تغییر جنسیت انجام داده و از قالب مرد بــه جسم زن رسیده است اما ناگهان فضای مجازی همه چیز را بــهم ریخت.

عکس های یک پسر جوان بــه نام «شایان» کنار عکس هایش همراه با جمله «او یک پسر بود» قرار گرفت و ماجرا حتی بــه گوش خانواده همسرش هم رسید. با «سایه افضلی» که این روزها با فعالیت در فضای مجازی خداحافظی کرده است.

حالا و بعد از مدت ها عکسی از سایه افضلی در کنار مردی که ادعا می شود نامزد اوست منتشر شده است.

سایه افضلی

دو بازیگر مشهور ایرانی که تغییر جنسیت دادند

فرزانه ارسطو - سامان ارسطو : ترس طرد شدن داشتم!

سامان ارسطو

سامان ارسطو بازیگر، کارگردان، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه‌نویس شاهرودی است. او در زمیته تاتر هم آموزش می داد و تا سال 1378 با نام فرزانه و هویت زنانه شناخته می شد اما همان سال  و زمانیکه  ۴۱ ساله شد، تطبیق جنسیت داد.نام خود را سامان گذاشت و ازدواج هم کرد. ازدواج دوازده ساله اول به سامان نرسید و خراب شد اما او حدود 8 ساال پیش  دوباره ازدواج کرد.

او هم بازیگری کرده و هم کارگردانی و در مصاحبه ای درباره وضعیت زندگی اش گغته است:« ترس از طرد شدن باعث شد مدت‌ها برای آشکار سازی  این کار اقدام نکنم  اما سرانجام در سال ۱۳۸۷ تصمیمم را گرفتم و تغییر جسنیت دادم»

شهره لرستانی - مازیار لرستانی

مازیار لرسانی

مازیار لرستانی زاده 31 خرداد 1345 در تهران می باشد. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای می باشد. مازیار لرستانی بازیگری خود را با چندین تئاتر شروع کردو نخستین تجربه سینمایی او با فیلم نیاز در سال 1370 شروع شد. مازیار لرستانی تجربه نویسندگی برای چندین فیلم کوتاه را هم دارد. مازیار لرستانی، چهارشنبه 22 تیر 1401 از تطبیق جنسیت خود خبر داد و‌ گفت نام مازیار را برگزیده‌است.

کدخبر: 933672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟