زیبایی کدام خانم بازیگر ایرانی مصنوعی است ! / جنجال عجیب در سینمای ایران ! + فیلم و عکس ها

کاربری به نام «نوشینه» که بازیگران زنِ نسل جدید سینمای ایران را «زشت» خطاب کرده، در فضای مجازی با واکنش‌های گسترده‌ای روبرو شده است. او برای اثبات حرف‌هایش عکس آزیتا ترکاشوند، ندا قاسمی، هلیا امامی و صحرا اسداللهی را منتشر کرده و در پاسخ به منتقدان توئیتش، چهره این بازیگران را با جراحی بینی، کاشت گونه و فیلر لب، مصنوعی خوانده.

این در حالی است که زیبایی و زشتی امری نسبی است و قضاوت در مورد چهره دیگران امری مذموم است.

هلیا امامی

نقش چهره در بازیگر شدن از نگاه هلیا امامی

هلیا امامی در برنامه معرکه مهمان بهنام تشکر بود که با سوالی چالشی رو به رو شد.وی بازیگر جوان سینما و تلویزیون است و در سریال از یادها رفته نقشی متفاوت و پر فراز و نشیب را ایفا کرده است. هلیا امامی در زمان کودکی پدرش را از دست داد. او یک برادر دارد.

شاگرد استاد سمندریان

این بازیگر توانمند دوره بایگری را در کلاس‌های استاد حمید سمندریان گذراند و این گونه پا به عرصه بازیگری گذاشت.

او با شرکت در کلاس‌های استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و بعد از مدت‌ها ایفای نقش کرد.

نخستین اثری که در آن بازیگری را به صورت رسمی تجربه کرد، ۲ تله فیلم به نام غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید سرپرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی بود. بدین صورت توانست وارد دنیای تصویر شود.

او تا به حال تجربه بازی در دو سریال تلویزیونی را دارد. هلیا امامی در مجموعه لژیونر سال ۹۶ یکی از نقش‌های اصلی مجموعه را به عهده داشت.

وی در سریال تاریخی از یادها رفته در نقش مهربانو هم نقش یک رو بازی کرده که هنوز پخش نشده است.

هلیا امامی به جز بازیگری در حرفه مدلینگ هم فعالیت می‌کند. این بازیگر خوش استایل متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است دوره دیده بازیگری از کشور هلند می‌باشد.

او از تئاتر شروع کرد تا اینکه توسط محمدرضا شریفی نیا کشف استعداد شد و حالا در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

کدخبر: 933550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟