باز هم ادل با پیراهن و جواهراتی خیره‌کننده به روی صحنه رفت؛ همه حاضرین محو تماشای استایل او شدند!

ادل/ ادل خواننده / بیوگرافی ادل / همسر ادل / عکس ادل

ادل، خواننده جذاب و بسیار خوش‌صدای بریتانیایی که برای ۲۸امین آخر هفته متوالی به روی استیج رفت، باز هم با استایل شیک و مشکی‌رنگش جلب توجه کرد.

این خواننده توانا این‌بار نیز با پیراهن ماکسی مشکی و ساده که سرشانه‌های آن باز بوده و شکافی در میان بالاتنه آن وجود داشت، دیده شد. کمربند این پیراهن آن را روی تن ادل فیکس کرده‌بود. آرایش جذاب و گوشواره‌های درشت این خواننده ۳۵ ساله با سنگ‌های بزرگ مشکی، تیپش را کامل کرده‌بودند.

ادل

ادل

ادل

ادل

درآمد ادل تنها از یک آلبوم

ادل لوری بلو ادکینز خواننده و ترانه‌نویس بریتانیایی است. شهرت جهانی ادل بیشتر به دومین آلبوم استودیوییاش با نام «۲۱» که در ۲۱ ژانویهٔ ۲۰۱۱ منتشر شد برمی‌گردد. این آلبوم حدود ۳۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشت. ادل از مدرسه بریت در سال ۲۰۰۶، یک قرارداد ضبط بست. در سال ۲۰۰۷ ادل جایزهٔ منتخب منتقدان بریت را دریافت کرد و نظرسنجی سال ۲۰۰۸ صدای بی‌بی‌سی را برد. نخستین آلبوم ادل، «۱۹»، در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و موفقیت تجاری و تحسین منتقدان را به همراه داشت. ادل در پنجاه‌و یکمین مراسم جایزه گرمی در سال ۲۰۰۹، ادل جوایز بهترین هنرمند جدید و بهترین اجرای آهنگ پاپ توسط خواننده زن را دریافت کرد.

امسال ادل با انتشار آخرین آلبوم خود میلیون‌ها پوند به ثروتش افزود. ادل خواننده بریتانیایی 34 ساله پس از 5 سال آلبوم جدید خود را منتشر کرد. این آلبوم که 30 نام دارد با موفقیت زیادی روبه‌رو شد.

کمپانی این خواننده که در سال‌های اخیر دچار ضررهای زیادی شده بود حالا به لطف بازگشت این ستاره با سودی میلیونی به دوران اوج خود بازگشته است.

اعداد و ارقام منتشر شده نشان می‌دهد که این کمپانی پس از انتشار چهارمین آلبوم این خواننده 3 و نیم میلیون پوند سود داشته است و حالا این کمپانی ارزشی نزدیک به 15 میلیون پوند دارد. به گزارش وقت صبح سه آلبوم دیگر این خواننده 19، 21 و 25 نام دارند.

ادل پس از سال‌ها دوری از طرفدارانش در کنسرت‌های اخیرش بیش از هر زمان نیاز به پشتیبانی دارد.

کدخبر: 933340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟