تیپ و استایل خاص جورجینا در هفته مد پاریس + عکس

جورجینا رودریگز / جورجینا رودریگز مدل / بیوگرافی جورجینا رودریگز / همسر جورجینا رودریگز / عکس جورجینا رودریگز

برخی از فشن شوها در دنیا بسیار معروف و تاثیرگذار هستند، مثل فشن شو فرانسه که اصطلاحا به هفته مد فرانسه معروف است. در این هفته، تمامی فعالان صنعت مد و فشن، مثل تولید کنندگان، طراحان، تاجران و مصرف کنندگان، در این رویداد شرکت می‌کنند.

جورجینا رودریگز، مدل آرژانتینی و شریک زندگی کریستیانو رونالدو هم با تیپ و استایلی خاص در این فشن شو شرکت کرده است.

جورجینا رودریگز

طعنه تند و غیرقابل تحمل یک مدل عربی به جورجینا

امل الانصاری مدل و بلاگری مشهور و اهل کشور عربستان است که این روزها برای انتشار چند تصویر به شدن مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی از کاربران فضای مجازی این مدل عربستانی را متهم به تقلید از جورجینا رودریگز کرده اند.

این چهره مشهور با مصاحبه ای در این خصوص تایید کرد که به دنبال تقلید از نامزد کریستیانو رونالدو نبوده و همیشه از این مدل مو استفاده می کرده است، چرا که بسیار آسان است!

امل الانصاری با رد کردن این اتهام به طعنه از محبوبیت جورجینا به دلیل حضور کریستیانو در عربستان صحبت کرد و گفت: مگر جورجینا رودریگس چه شخصیت مهمی است که من بخواهم از او تقلید کنم؟ تمام کسانی که من را از قبل دنبال می کردند می دانند که من همیشه از این استایل ها استفاده می کرده ام.

حضور جورجینا رودریگز در عربستان باعث محبوبیت زیادی در بین جوانان این کشور شده است و سایر چهره های مشهور را به صحبت کردن درباره خانواده کریستیانو رونالدو واداشته است.

 

کدخبر: 933214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟