این بازیگر مشهور با رفتارش سر تهرانی‌ها کلاه گذاشت + عکس همسر مدلینگ بابک حمیدیان

بابک حمیدیان / بابک حمیدیان بازیگر/ بیوگرافی بابک حمیدیان / همسر بابک حمیدیان / عکس بابک حمیدیان

روز چهارشنبه، پنجم مهرماه که اعتمادآنلاین از «انتقاد شدید بابک حمیدیان از شهرداری تهران و تصاویر بیلبوردهای دفاع مقدس» نوشت.

 روز چهارشنبه، پنجم مهرماه که اعتمادآنلاین از «انتقاد شدید بابک حمیدیان از شهرداری تهران و تصاویر بیلبوردهای دفاع مقدس» نوشت، احتمالاً گمان نمی‌کرد این خبر چنین واکنش‌های گسترده‌ای برانگیزد. در خبر مذکور آمده بود که اکانتی به‌نام بابک حمیدیان در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) یادداشتی را منتشر کرده مبنی بر اینکه شهرداری تهران حق ندارد از تصاویر شهدا سوءاستفاده کند و ادامه داده است در اعتراض به مقاصد آشکار و پنهان این اقدام، سیمرغ جشنواره فجرش برای بازی در نقش اصغر وصالی در فیلم سینمایی «چ» را عودت می‌دهد. این خبر واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و موجب تاختن عده‌ای به حمیدیان و هم‌داستانی عده‌ای دیگر با او شد.

بابک حمیدیان

در همین حال عکسی قدیمی از این بازیگر سینمای ایران دست‌به‌دست شد که روی آن نوشته شده بود: «من بابک حمیدیان واقعی هستم و هیچ‌گونه صفحه‌ای در دنیای بی‌اهمیت مجازی ندارم». با انتشار این عکس، کسانی آن را قدیمی دانستند و عده‌ای واکنش‌های آن صفحه مجازی را به بابک حمیدیان واقعی، نزدیک خواندند. در طول شکل‌گیری تمام این حواشی، هیچ تایید و تکذیبی از سوی بابک حمیدیان در گفت‌وگو با هیچ رسانه‌ای منتشر نشد تا به این ماجرا پایان دهد.

بابک حمیدیان

عکس های اروپایی مینا ساداتی همسر بابک حمیدیان

مینا ساداتی (زادهٔ ۳ آذر ۱۳۶۰) بازیگر سینمای ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبا تهران است.

سال 94 بصورت غیر رسمی خبر ازدواج مینا ساداتی و بابک حمیدیان به گوش رسید اما در اسفند سال 94 در برنامه سه ستاره این خبر بصورت رسمی منتشر شد .

مینا ساداتی

مینا ساداتی

کدخبر: 933074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟