زیبایی عروسکی دختر موفری کامبیز دیرباز ! + عکس همسر جذابش را ببینید !

کامبیز دیرباز / بیوگرافی کامبیز دیرباز / کامبیز دیرباز بازیگر / عکس کامبیز دیرباز / همسر کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز بازیگر حرفه ای و باتجربه سینماو تلویزیون است که در آثار زیادی نقش آفرینی کرده است. او با سریال تب سرد به شهرت رسید و با سریال نابرده رنج بیش از پیش به شهرتش افزود. تصویری از کامبیز دیرباز و دخترش منتشر شده است.

کامبیز دیرباز

کامبیز دیربار سال ۱۳۸۷ وقتی ۳۳ ساله بود در سکوت خبری ازدواج کرد. خبر متاهلی او با تبریک پژمان جمشیدی در اینستاگرام رسانه ای شد و حالا ثمره این زندگی یک دختر بنام «نیاز» متولد اردیبهشت ۱۳۹۳ می باشد.

همسرم در همان دانشکده ای که درس می خواندم در رشته ادبیات نمایش تحصیل می کرد و الان چند سالی است که ترجیح داده بعنوان معلم مشغول باشد با وجود اینکه معلمی سخت است چون به این کار علاقه دارد صبورانه تحمل می کند، او همیشه در انتخاب نقش مشورت می دهد و از منتقدان سرسختم می باشد.

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از سال ۱۳۷۶ با تئاتر شروع کرد و اینکه دو سال بعد با فیلم دختران انتظار جلوی دوربین رفت.

سال ۱۳۷۸ با سریال «آژانس دوستی» وارد تلویزیون شد تا اینکه یکسال بعد با سریال «همسر» و سال ۱۳۸۰ در سریال «رستوران خانوادگی» حضور اشت. با این حال شهرت اش سال ۱۳۸۳ با سریال «تب سرد» در کنار شهاب حسینی شروع شد و سال ۱۳۸۵ با فیلم «اخراجی ها» به اوج شهرت رسید.

کدخبر: 933007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟