شغل جدید بهاره رهنما چیست؟ + سند افشاگری که لو رفت!

بهاره رهنما / بیوگرافی بهاره رهنما / بهاره رهنما بازیگر / عکس بهاره رهنما / همسر بهاره رهنما

بهاره رهنما در دانشگاه برای واحدِ «تحلیلِ نمایش‌نامه۲». دانشجویان گزینه‌ی دیگری هم ندارند، بالاجبار باید با «استاد رهنما» واحد بردارند!اصالت بهاره رهنما اراکی می باشد. بهاره رهنما هم فیلم نامه نویس و هم کارگردانی می کند. بهاره رهنما دوبار ازدواج کرده است که هر دو ازدواج منجر به طلاق شده است. او بازیگر پر حاشیه ای ایرانی است.سقوط، فقط استادیِ سعید حدادیان و امیرحسین ثابتی در دانشگاه نیست، یک چیزهایی هم سقوطِ همراه با ابتذال است. نمونه‌اش؟ تدریسِ بهاره رهنما در دانشگاه برای واحدِ «تحلیلِ نمایش‌نامه۲». دانشجویان گزینه‌ی دیگری هم ندارند، بالاجبار باید با «استاد رهنما» واحد بردارند!

بهاره رهنما
این‌که یک آدمی بازیگر باشد (قضاوتِ خوب یا بد بودنش با شما!) یک چیز است، این‌که استاد دانشگاه باشد یک چیزِ دیگر؛ آن هم در زمانه‌ای که یا تحصیل‌کردگان و فرهیختگان‌اش اجازه‌ی ورود به دانشگاه را ندارند یا اگر هم زمانی به دلیلی واردش شده اند، به اشاره ای از آن اخراج شوند.

بهاره رهنما که در دهه هفتاد وارد حوزه بازیگری شد، در همان سال های ابتدای به شهرت رسید و در قاب جادویی و پرده نقره ای حضوری پر رنگ داشت. این حضور در دهه هشتاد و نود چشمگیرتر هم شد و جایگاه بهاره رهنما را به عنوان یک بازیگر با استعداد مستحکم تر کرد.

اما در اواخر دهه 90 نقش آفرینی های او کمتر شد و گمانه زنی هایی درباره ممنوع الکاری او طرح شد که از سوی برخی فعالان رسانه ای رد شد. او اخیرا هم یک فیلم را کارگردانی کرد تا ین حوزه را هم تجربه کرد باشد. در حال حاضر هم او یک نمایش را به همراه مسعود کرامتی روی صحنه برده است. بهاره رهنما چند وقت قبل هم تصویری منتشر کرد که خالکوبی های روی دست اش توجه کاربران را به شکلی جنجالی جلب کرد.

عکس/ خالکوبی های عجیب و غریب بهاره رهنما جنجال به پا کرد

بیوگرافی بهاره رهنما

او متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. رهنما، دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما و همسر پیشین پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. از جمله آثاری که بهاره رهنما در آنها نقش آفرینی کرده می توان به عناوینی همچون گیسو، دایره زنگی، پاستاریونی،

افعی، آشنایی با لیلا، ۳۶۰ درجه، اژدر، آینه بغل، ساخت ایران، آرسنیک و تور کهنه، توفیق اجباری، سن پطرزبورگ، بعد از ظهر سگی سگی، ورود آقایان ممنوع، هرچی خدا بخواد، زن‌ها شگفت انگیزند، ورود زنده‌ها ممنوع، خنده در باران، آس و پاس، خوب، بد، جلف، هشتگ، دیو و دلبر، ایکس‌لارج و آقای سانسوررا در کارنامه هنری خود دارد.

کدخبر: 932991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟