خودکشی حال بهم زن دنیا جهانبخت برای دور دور با ماشین میلیاردی / لاکچری بازی با دلار های کثیف !

تصویری جدید از دنیا جهانبخت در ماشین لاکچری و گران قیمتش در فضای مجازی منتشر شده است. دنیا جهانبخت از چهره های پرحاشیه اینستاگرامی است. نام دنیا جهانبخت اولین بار در سال 1394 در فضای مجازی پخش شد، آن هم با انتشار خبر تصادف پورشه زردرنگی که روزی به پسر امیر قلعه نویی تعلق داشت. در این حادثه خانم پریوش اکبرزاده درگذشت و دنیا جهانبخت اولین نفری بود که این خبر را اعلام کرد و توانست از این حادثه برای خود فالوورهای زیادی را رقم بزند. او در یکی از کلیپ های منتشر کرده اش در حال خودکشی با روسری بود که میلیون ها بار دیده شد و حتی واکنش رسانه های داخلی را نیز در بر داشت. اخیرا نیز عکسی جدید از خود را با ماشین میلیاردی اش در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می دهد همه کارهایی که برای جلب توجه مردم انجام داده است به ثمر رسیده و حالا این خانم مدل زندگی لاکچری ای را تجربه می کند. چون خانم بازیگر سایت شرط بندی دارد مردم درآمد او را از دلار های مردم می دانند.

دنیا جهانبخت

از چند وقت که مهراد جم برای اولین بار استوری از فرزندش منتشر کرد. انشتار استوری مشابه توسط دنیا جهانبخت شایعه بازگشت این دو نفر به یکدیگر در شبکه ها اجتماعی مطرح کرده است. دنیا جهانبخت با انتشار عکس های منشوری از خود انتقاد بسیاری از کاربران را به جان می خرد.

دنیا جهانبخت

دلیل طلاق دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت به انشتار عکس های با فیلتر زیاد و پنهان کردن چهره واقعیش معروف است. به همین دلیل زمانی عکسی بدون فیلتر از اومنتشر می شود ، باعث واکنش بسیار زیاد کاربران و فالوئر هایش می شود. عکس زیر از دنیا جهانبخت باعث شد که کاربران او را مسخره کنند و بنویسند مهراد جم حتما این چهره را دیده ترسیده و فرار کرده است.

دنیا جهانبخت

 
کدخبر: 932721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟