برادر زاده فوتبالیست و جذاب آناهیتا درگاهی / این پسر برای اولین بار لو داد! + عکس

ویدیویی از یک فوتبالیست خارجی منتشر شده که ادعا می کند آناهیتا درگاهی عمه ی او است. دنیس اکرت بازیکن دورگه ایرانی-آلمانی تیم یونیون‌سن‌ژیل بلژیک: پدرم ایرانی است و مادرم بلژیکی و در ایران فقط به تهران رفته ام.

او همچنین درباره نسبت فامیلی خود گفت: عمه من آناهیتا درگاهی در ایران بازیگر سینما است

آناهیتا درگاهی بازیگر، تهیه کننده و نقاش معروف کشورمان است که مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران دارد. او عروس سابق علی پروین و همسر فعلی اشکان خطیبی بازیگر مطرح سینما و تئاتر است.

آناهیتا درگاهی با فیلم مرد بازنده اولین همکاری‌اش با محمد حسین مهدویان را تجربه کرده است. این بازیگر سال گذشته سریال «می خواهم زنده بمانم» را در حال پخش داشت که با استقبال بسیار خوبی نیز روبرو شد او چند سالیست که در عرصه بازیگری به شدت فعال بوده است اما کیفیت برخی کارهایی که بازی کرده چندان مطلوب نبوده اند.

همسر اشکان خطیبی که بعد از یک ازدواج ناموفق با محمد پروین سعی کرد از حاشیه ها دوری کند نقاش مشهوری است که تاکنون چند نمایشگاه برپا کرده است و هنرمندان زیادی آثار او را دیده اند. اگر چه خبر مهاجرت اشکان و همسرش به اسپانیا این روزها به گوش می رسد اما تاکنون هیچ کدام این موضوع را تایید نکرده اند.

آناهیتا درگاهی

کدخبر: 932705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟