سپیده خداوردی با این تیپ کولاک کرد / خانم بازیگر با استایل جنجالی اش غوغا به پا کرد

سپیده خداوردی /سپیده خداوردی بازیگر /بیوگرافی سپیده خداوردی / همسر سپیده خداوردی / عکس سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 6 اردیبهشت 1360 در تهران می باشد . سپیده یک برادر دارد که سه سال از خودش کوچکتر است و او هم هنرمند است و نقاشی و مجسمه سازی می کند.اولین سریالی که سپیده خداوردی در آن ایفای نقش کرد، سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان بود.. این سریال در سال 1379 پخش شد. او در فیلم های ایستگاه بهشت، قهوه اسپرسو، یک گوشه پاک و پرنور ایفای نقش کرده است.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

سریال بچه های خیابان

مجموعه تلویزیونی بچه های خیابان برای نخستین بار از شبکه 5 سیما بـه روی آنتن رفت. این سریال بـه کارگردانی همایون اسعدیان ساخته شده اسـت. آقای اسعدیان تا کنون فیلم ها و سریالهای پربیننده ای را برای تلویزیون ملی ساخته اسـت. مـا در ادامه بـه معرفی بازیگران این سریال پرداخته ایم.

سریال بچه های خیابان بـه نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان، محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما درسال 1382 اسـت. این مجموعه در ژانر اجتماعی ساخته شده و تصویربرداری آن بطور کامل در تهران و روستاهای اطراف آن صورت گرفته اسـت.

همایون اسعدیان سریال بچه های خیابان را در 30 قسمت ساخته اسـت و هر قسمت آن حدود 45 دقیقه اسـت.

داستان سریال بچه های خیابان درباره نویسنده جوانی بنام سامان اسـت کـه چند سال پیش بخاطر نوشتن یک داستان جایزه کتاب سال رابه دست آورد. او اکنون با مژگان ازدواج کرده و پدرزنش از او خواسته نویسندگی را فراموش کند و دنبال فعالیت اقتصادی پردرآمد برود. سامان این توصیه را گوش می‌کند اما بعد از مدتی بـه این نتیجه می‌رسد کـه از زندگی اصلی خود جدا شده اسـت.

بچه های خیابان

کدخبر: 932290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟