گریم باورنکردنی چهره سارا رسول زاده بازیگر سریال قهوه ترک

سارا رسول زاده / بیوگرافی سارا رسول زاده / سارا رسول زاده بازیگر / عکس سارا رسول زاده / همسر سارا رسول زاده

سارا رسول زاده بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که با سریال عاشقانه به سرعت مشهور شد و راهش برای معرفی به پروژه های مطرح باز شد. این بازیگر تصویری جدید از خود منتشر کرده است که مربوط به گریم سریال قهوه ترک، جدید ترین اثری که سارا رسول زاده در نمایش خانکی بازی کرده است.

سارا رسول زاده

بیوگرافی سارا رسول زاده

سارا رسول زاده متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است،فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی است.

شروع با تئاتر

بصورت جدی فعالیت خود را قبل از دانشگاه با تئاتر عروسکی شروع کرد. در دوران دانش آموزی و اوایل دانشجویی در زمینه تئاتر فعال تر شد تا اینکه سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۱ ساله بود در برای ورک شاپ دکتر علی رفیعی از بین ۴۰ نفر انتخاب شد. او سپس سال با ۱۴ نفر دیگر در نمایش یرما به کارگردانی آقای رفیعی اولین بار روی صحنه رفت و به مدت دو سال کنار این کارگردان کار کرد.

وقتی مجری شد

ورودم به عرصه اجرا اتفاقی بود ، یک روز کسی که هرگز نفهمیدم چطور و از کجا من را میشناخت تماس گرفت و ازم برای تست مجری گری دعوت کرد

تست دادم و قبول شدم به این ترتیب اولین بار در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۰ ساله بودم با برنامه ترمه طلا برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری مجری گری را شروع کردم.

بازیگری جلوی دوربین

بعد از اولین تجربه اجرا در سال ۱۳۹۳ زمانی که ۲۵ ساله بود با سریال پرده نشین در نقش هاجر همسر یک طلبه بنام برتعلی با بازی محسن کیایی جلوی دوربین رفت.

شهرت با عاشقانه

شهرت اش از اسفند ۱۳۹۵ با سریال عاشقانه در شبکه خانگی به کارگردانی منوچهر هادی کنار بازیگرانی چون هومن سیدی ، محمدرضا گلزار و مهناز افشار شروع شد.

ازدواج

سارا رسول زاده ازدواج نکرده و می گوید هنوز کوچولو هست

کدخبر: 932060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟