علت ازدواج خانم بازیگر با پسری 10 سال کوچکتر ! + عکس زوج جنجالی

پریانکا چوپرا که ۱۰ سال از نیک بزرگ‌تر است، در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد که مردم همیشه درباره‌ی اختلاف سنی او و همسرش صحبت می‌کنند.

به گفته‌ی پریانکا، او و نیک به خاطر این مسأله با انتقادات زیادی مواجه شدند.هنوز هم برخی افراد این موضوع را پیش می‌کشند. پریانکا همچنین گفت که یک استاندارد دوگانه در بحث اختلاف سنی در مورد زنان و مردان وجود دارد، چرا که وقتی مرد بزرگ‌تر باشد، به نظر کسی ایراد ندارد.

به گفته‌ی پریانکا، او خود شخصاً چندان به اختلاف سنی شان فکر نمی‌کند.او گفت که در ابتدا فکر می‌کرد او و نیک باهم بسیار متفاوت اند، چرا که نیک ۲۵ ساله و یک خواننده‌ی مشهور بود:

«با خودم می‌گفتم “نیک ۲۵ ساله است و یک راک استار است. من، اما می‌خواهم ازدواج کنم، تشکیل خانواده بدهم و بچه دار شوم. ”» با این حال، بعد از اولین قرار عاشقانه شان در سال ۲۰۱۸ به سرعت نظرش تغییر کرد.

آن‌ها ۷ ماه بعد باهم ازدواج کردند. به عقیده‌ی پریانکا، نیک بیشتر از سنش می‌فهمید و به زندگی او ثبات بخشید.

پریانکا چوپرا و نیک جوناس

جوناس برادرز

جوناس برادرز (به انگلیسی: Jonas Brothers) (به معنی برادران جوناس) نام یک گروه موسیقی آمریکایی است. این گروه پسران در یک برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در شبکه دیزنی به شهرت رسیدند. آنها از شهر وایکاف، نیوجرسی آغاز کردند. این گروه در آغاز توسط سه برادر به نام‌های کِوین جوناس، جو جوناس و نیک جوناس شکل گرفت. آنها از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ سه آلبوم موسیقی به بازار عرضه کرده‌اند. گروه جوناس برادرز یکی از نامزدهای جایزه موزیک ویدیوی ام‌تی‌وی ۲۰۰۸ بود. این گروه موسیقی درحالی که در دوران اوج بود ولی سختی های زیادی را پشت سر گذاشت تا اینکه در سال 2013 جوناس برادرز توسط برادر کوچک ترشان یعنی نیک جوناس از هم پاشید. در سال ۲۰۱۸ هر سه برادر با تصمیم قطعی گروه را دوباره راه اندازی کردند و نیک از اتفاق گذشته از برادرانش عذرخواهی کرد.

کدخبر: 931959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟