فیلم/ سکانس خنده دار دزدی از مغازه ارسطو

سریال پایتخت یک مجموعه تلویزیونی پر طرفدار است که شش فصل از آن تولید و پخش شده است. سیروس مقدم این سریال را کارگردانی کرده است و بازیگرانی مانند محسن تنابنده ، ریما رامین فر ، احمد مهرانفر ، مهران احمدی ، هومن حاج عبداللهی و بهرام افشاری در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

طولانی ترنی سریال های تلویزیونی ایران

امروزه بدلیل گستردگی شبکه‌های تلویزیونی و تولید آثار متنوع که به خوبی سلیقه و علاقه مخاطب را در نظر می‌گیرند، توجه مردم به دیدن سریال‌های تلویزیونی جلب شده و آنها بیشتر از گذشته برای پر کردن اوقات فراغت خود تماشای فیلم را انتخاب می‌کنند. در ادامه این مطلب شما می‌توانید اسامی طولانی‌ترین سریال های تلویزیونی کشور را  به ترتیب تعداد قسمت‌ها مشاهده کنید. مطالب جدید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سریال به کجا چنین شتابان

مجموعه تلویزیونی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی

این سریال به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در سال‌های 1388-1387 تولید و از شبکه پنج سیما پخش شد. «به کجا چنین شتابان» در  50 قسمت ساخته شد و روند کندی داشت و تا چندین قسمت ابتدایی آن مخاطب نمی‌توانست موضوع اصلی فیلم را حدس بزند اما با این حال داستان جذابی داشت و توانست رضایت مخاطبان را جلب کند.

سریال همه چیز آنجاست

مجموعه تلویزیونی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی ۱۳۹۳

همه چیز آنجاست یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر اجتماعی، درام به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و ساخته سال 1393 است که در 59 قسمت از شبکه سه سیما پخش شد. مرحوم جمشید مشایخی نیز در این فیلم به هنرنمایی پرداخت.

سریال رستگاران

مجموعهٔ تلویزیونی ساخته‌شده در ایران

رستگاران یک مجموعه تلویزیونی محصول سال 1388 به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت‌الله می‌باشد که از شبکه سه پخش شد. این مجموعه در 52 قسمت تهیه شد. جذابیت داستان اصلی و خرده‌قصه‌هایی که برای این سریال طراحی شده بود توانسته بود کاری کند تا مخاطبان آن را با علاقه دنبال کنند.

سریال نرگس

سریال نرگس به کارگردانی سیروس مقدم در تابستان سال 1385 از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال در 69 قسمت ساخته شد و مرحوم پوپک گلدره نقش اصلی آن را بازی می‌کرد. سریال «نرگس» به عنوان اولین سریال ملودرام طولانی کلید خورد و قصه آن به قدری جذاب بود که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

سریال کیمیا

مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی ۱۳۹۴

کیمیا سریالی به کارگردانی جواد افشار است. این مجموعه علاوه بر تهران، آبادان، خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی، در کشور گرجستان به‌ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری داشته‌است. کیمیا در 110 قسمت 50 دقیقه‌ای تهیه شده ‌است و برای اولین ‌بار در 4 مهر 1394 از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت.

برف بیصدا می‌بارد

سریال تلویزیونی ایرانی

برف بی صدا می بارد یک مجموعه تلویزیونی درام اجتماعی به کارگردانی پوریا آذربایجانی است که در سه فصل و 250 قسمت ساخته شد و بلند ترین سریال ایرانی پس از انقلاب بشمار می‌رود. ضبط این سریال در سال 1395 شروع شد و در سال 1400 به پایان رسید.

نقطه چین

مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی مهران مدیری

سریال نقطه چین با ژانر کمدی به کارگردانی مهران مدیری ساخته شد و از 5 دی سال 1382 تا تابستان سال 1383 در شبکه 3 سیما پخش شد. نقطه چین 135 قسمت داشت و یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های تلویزیونی بشمار می‌رود

کدخبر: 931751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟